Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Τίο Τζέιμς (Ταπτικλής): Ο πιο σέξι ηθοποιός με την ελληνική ρίζα


Παύλος Η. Αγιαννίδης / TA NEA

Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια ο 29χρονος ηθοποιός, με τις ελληνικές, σκωτσέζικες και νεοζηλανδικές ρίζες, έχει κατακτήσει ρόλους από ταινία του Γούντι Αλεν μέχρι τούρκου διπλωμάτη στον τηλεοπτικό «Πύργο του Ντάουντον» και έχει αποκτήσει φανατικούς θαυμαστές που έχουν βαλθεί να τον αναδείξουν στον Πιο Σέξι Ηθοποιό

Φτάνει πια με τον σέξι Μπράντλεϊ Κούπερ! Ξεχάστε τον Ράιαν Γκόσλινγκ! Ο Τσέινινγκ Τέιτουμ; Πφφφ. Τελειωμένος. Ο πιο σέξι ηθοποιός εφέτος είναι - και πρέπει να ανακηρυχθεί εδώ και τώρα από το περιοδικό «People» - ο Τίο Τζέιμς!

Βοούν τα κοριτσίστικα μπλογκ. Εκατοντάδες επιστολές υπέρ του γεμίζουν τα γραμματοκιβώτια του «People». Η μία μετά την άλλη ξεφυτρώνουν οι ιστοσελίδες αφιερωμένες στον θαυμασμό του: Crazy About Theo James (http: //www.theojames.org).

Ποιος; Τι ποιος; Εδώ μέχρι και η περίφημη Τάιμς Σκουέρ του Μανχάταν έχασε... τις αισθήσεις της, όταν στη γωνία της Ογδόης Λεωφόρου με την 42η οδό η γιγάντια φωτεινή οθόνη γέμισε από τον ημίγυμνο Τίο που ξεκούμπωνε το παντελόνι του.

«ΧΡΥΣΟ ΑΓΟΡΙ». 

Να βοήθησαν καθόλου στο παλλαϊκό - των κοριτσιών - αίτημα προς το «People» για τον Πιο Σέξι Ηθοποιό της Χρονιάς οι τόσες διαδικτυακές αναφορές ότι «κινδύνεψαν να σκοτωθούν διαβάτες και οδηγοί κάτω ή μπροστά από αυτή την οθόνη»; Η οποία οθόνη διαφήμιζε την πρεμιέρα της τηλεοπτικής σειράς του αμερικανικού δικτύου CBS «Golden Boy», κομμένης και ραμμένης στα μέτρα του Τίο, στον ρόλο του νεότερου αστυνομικού επιθεωρητή της Νέας Υόρκης που αφηγείται τι μεσολάβησε για να φτάσει στον θώκο διά πυρός και σιδήρου. Δίπλα στον πολύ καλό τηλεοπτικό βετεράνο Τσι ΜακΜπράιντ, υποψήφιο εφέτος για βραβείο Εmmy.

Το «Χρυσό αγόρι», ο αστυνομικός Γουόλτερ Κλαρκ, αποδείχθηκε και η μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία του Τίο. Τουλάχιστον σε αμερικανικό έδαφος, όπου ξεκινά μια δεύτερη πιο λαμπρή καριέρα. Μάλιστα, η τηλεθέασή του έφτασε να απειλήσει εκείνη του δημοφιλούς αμερικανικού Πρωταθλήματος Πυγμαχίας!

Η πρώτη καριέρα ήταν στη δεύτερη πατρίδα του: τη Βρετανία. Με πρώτη πατρίδα την Ελλάδα (διότι πίσω από οτιδήποτε καλό κρύβεται ένας Ελληνας, όπως επιμένει να πιστεύει το δαιμόνιο της φυλής μας).

Ελληνοβρετανό ηθοποιό τον ανεβάζουν - και ουδέποτε τον κατεβάζουν - τα φαν κλαμπ και οι ιστοσελίδες των θαυμαστών του. Διότι ο Τίο Τζέιμς είναι ο Θεόδωρος Πίτερ Τζέιμς Κένεθ Ταπτικλής, γεννημένος στις 16 Δεκεμβρίου 1984 στην Οξφόρδη.

Ο ίδιος δηλώνει με περηφάνια (όπως συνηθίζεται για την εν λόγω καταγωγή) και Σκωτσέζος, «μεγαλωμένος σε μια φάρμα με χήνες, το μικρότερο παιδί από τα πέντε της οικογένειας Ταπτικλή». Ητοι της σκωτσεζικής και νεοζηλανδικής καταγωγής Τζέιν Μάρτιν και του Φίλιπ-Φίλιππου Ταπτικλή, ο οποίος είχε πατέρα Ελληνα από την Πελοπόννησο με πολίτικες ρίζες.

Να είναι αυτό το τελευταίο που έκανε πολλούς στην αρχή της καριέρας του να τον θεωρούν Τούρκο ή να φταίνε τα σαρκώδη χείλη του, τα οποία δεν αποδίδουν πολλοί εκεί έξω σε Ελληνες; Τούρκος έμελλε να είναι και στον ρόλο που τον έκανε ακόμη πιο διάσημο στο διεθνές κοινό - και στο ελληνικό, μέσα από τις τηλεσυχνότητες της άλλοτε ΕΡΤ. Καθότι ενσάρκωσε τον τούρκο διπλωμάτη Κεμάλ Παμούκ στη βραβευμένη με πολλά Εmmy σειρά «Ο Πύργος του Ντάουντον», σε ένα από τα πρώτα επεισόδια. Τον Τούρκο που κάνει πρόταση στη λαίδη Μαίρη (την πολύ καλή Μισέλ Ντόκερι, υποψήφια εφέτος για Εmmy - τα οποία θα ανακοινωθούν το ξημέρωμα της Τρίτης) να κοιμηθεί μαζί του με... τρόπο που θα διατηρήσει την παρθενιά της για τον μέλλοντα σύζυγό της, Και έπειτα της έμεινε στα χέρια...

Εξού και το όνομά του συνδέθηκε, όπως εξαιρετικά το έθεσαν φαν της σειράς, με την «καλύτερη σεξουαλική σάγκα στον Πύργο του Ντάουντον». Να βοήθησε και αυτό άραγε στον δρόμο προς τον τίτλο του Πιο Σέξι Ηθοποιού της Χρονιάς;

Στοπ! Πιο σέξι ηθοποιός μόνο με τηλεοπτικές εμφανίσεις δεν γίνεται. Χρειάζεται και μία - και μάλιστα σέξι, δυναμική, να ξεχειλίζει ανδρισμό - κινηματογραφική. Ο Τίο την έχει ήδη στο τσεπάκι. Ως σκληροτράχηλος Four στην ταινία «Divergent» από το μπεστ σέλερ της Βερόνικα Ροθ, σε ένα μέλλον ζοφερό που χωρίζει τους ανθρώπους ανάλογα με το DNA τους κι εκείνος παλεύει με όπλα και με δόντια για να μην καταλήξει νεκρή η «Αταξινόμητη» αγαπημένη του (ενώπιον δε της Κέιτ Γουίνσλετ). Η ταινία προγραμματίζεται για τον Μάρτιο του 2014 και ήδη έχει προωθηθεί, του Τίο βοηθούντος, στον πόλεμο των εντυπώσεων όσο δεν παίρνει άλλο.

Βέβαια, ο Θεόδωρος δεν είχε μόνον αυτή την κινηματογραφική εμφάνιση. Ρόλο είχε και στους «Inbetweeners» και στο «Θα συναντήσεις έναν ψηλό μελαχρινό άνδρα» (σημαδιακό;) του Γούντι Αλεν, δίπλα στη Ναόμι Γουότς. Επίσης, κεντρικό ρόλο στη βρετανική σειρά «Bedlam», στον ρόλο του μελαγχολικού Τζεντ Χάρπερ, στον οποίο τα φαντάσματα ενός πρώην ασύλου «μιλούν» για τον τρόπο που κατέληξαν... εκεί.

Και όλα αυτά κάνοντας με παράλληλες εμφανίσεις σε θεατρικές παραγωγές στο Λονδίνο (όπως στο «Closer», στο «Zoo Story» και στο «Slippery Soapbox»), πριν από τη σύντομη εμφάνισή του ως σέξι τούρκου διπλωμάτη Παμούκ. Εμφάνιση που μεγεθύνθηκε από την ελληνική τηλεοπτική υπερβολή, η οποία θεώρησε τσεκαρισμένο ότι εκείνος σε μια πολύ σύντομη επίσκεψή του στην Ελλάδα έμεινε άγρυπνος για να θαυμάζει την Ελένη Μενεγάκη και η εν λόγω πολύ το εχάρηκε. Λεπτομέρεια που η Ιστορία θα μας επιτρέψει να αμφιβάλλουμε για τη βαρύτητά της στο πλούσιο βιογραφικό τού Τίο.

Βέβαια, αυτή η μίνι εμφάνιση, όπως και το «Golden Boy» έκαναν πολλές θαυμάστριές του να τον αντιμετωπίσουν ως ροκ σταρ, για αυτόγραφα, στο Comic-Con 2013 στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας, όπου βρέθηκε και για την εμφάνισή του στην ταινία, που ενέπνευσε κόμικ, «Underworld: Το ξύπνημα», δίπλα στην Κέιτ Μπέικινσεϊλ.

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΡΟΚΙΕΣ. 

Ροκ σταρ; Γιατί όχι; Αλλωστε ο Τίο Τζέιμς-Ταπτικλής, ο οποίος σπούδασε Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ (επειδή έτσι πίστευε ότι θα αλλάξει τον κόσμο) και στη Θεατρική Σχολή Bristol Old Vic και που στα μικράτα του ήθελε να γίνει λογοθεραπευτής, έστησε και πέντε ροκ μπάντες, ως τραγουδιστής και κιθαρίστας. Με τελευταία τη Shere Khan, από το ποίημα του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ. Τώρα που πέρασε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και το Χόλιγουντ είδε στο πρόσωπο με το «θεληματικό πιγούνι, τα σαρκώδη χείλη και τη μελαχρινή ομορφιά» έναν νέο σέξι σταρ, ζεν πρεμιέ αν θέλετε, οι ροκιές έχουν σταματήσει. Και ακολουθεί την πυξίδα που του έβαλε στα χέρια το 2009, ως Αστέρι του Αύριο, το έγκυρο κινηματογραφικό έντυπο «Screen International».

Πού να φανταστεί κάποιος ότι όλα για τον Ελληνοβρετανό Τίο-Θεόδωρο ξεκίνησαν για πλάκα. Οταν ανταγωνίστηκε τη φίλη του εκείνη την εποχή στις εξετάσεις σε Δραματική Σχολή. Εκείνη κόπηκε, εκείνος πέρασε...
Enhanced by Zemanta

«Οι εντιμότατοι φίλοι μου»: Η κωμωδία που νίκησε τον θάνατο

«Μετακόμισε» από τη Γένοβα, στη Φλωρεντία. Κυκλοφόρησε με δύο  σκηνοθετικές υπογραφές. Ο δημιουργός της πέθανε πριν προλάβει να δει το αποτέλεσμα. Και όμως η ταινία που γεννήθηκε στο μυαλό του Πιέτρο Τζέρμι και υλοποιήθηκε από τον  Μάριο Μονιτσέλι κατάφερε να μείνει στην Ιστορία ως μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της εποχής

Λίγοι ιταλοί κινηματογραφιστές γνώρισαν τη δόξα του Πιέτρο Τζέρμι - παρότι σήμερα ελάχιστοι κινηματογραφόφιλοι τον θυμούνται. Ωστόσο, ο Τζέρμι ήταν ένας από τους λίγους κινηματογραφιστές στον οποίο έχει απονεμηθεί Οσκαρ καλύτερης ταινίας («Διαζύγιο α λα ιταλικά» - 1961), Χρυσός Φοίνικας και Χρυσή Σφαίρα («Κυρίες και κύριοι» - 1966). Οι έλληνες θεατές εκείνα τα χρόνια γέμιζαν ασφυκτικά τις αίθουσες για να απολαύσουν τις κωμωδίες του (τεράστιο σουξέ του ήταν και το «Ατιμασμένη και εγκαταλελειμμένη», το 1964).

Ο σκηνοθέτης Μάριο Μονιτσέλι με τον κλασικό μπερέ του άλλοτε ψηλά κι άλλοτε ανάμεσα στους ηθοποιούς του να δίνει οδηγίες
Το μεγάλο έργο της ζωής του Τζέρμι έμελλε να είναι «Οι εντιμότατοι φίλοι μου», με έναν τρόπο όμως που ούτε ο ίδιος θα φανταζόταν. Το 1973, αρχίζοντας από δικές του αναμνήσεις, ο Τζέρμι είχε συντάξει ένα ξεκαρδιστικό όσο και τραγικό σενάριο για μια παρέα πενηντάρηδων που διασκέδαζαν με τα πάντα, στήνοντας διαρκώς χοντρές πλάκες για τους όποιους ανύποπτους και χλευάζοντας, ουσιαστικά, τον ίδιο τον θάνατο. Οι ηθοποιοί είχαν επιλεχθεί, το ίδιο και οι χώροι, τα γυρίσματα ήταν έτοιμα να αρχίσουν. Ελα όμως που ο... θάνατος είχε διαφορετική γνώμη. Ξαφνικά ο Τζέρμι βρίσκεται κατάκοιτος με ηπατίτιδα. Οι παραγωγοί αγωνιούν, παρέα με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Και κάπου εδώ μπαίνει στην εξίσωση ο Μάριο Μονιτσέλι.

 

Ο Μάριο Μονιτσέλι γεννήθηκε στη Ρώμη το 1915 και πέρασε τα φοιτητικά του χρόνια στην Πίζα, όπου σπούδασε Ιστορία και Φιλοσοφία. Κάπου εκεί θα αρχίσει να ξεκλέβει χρόνο από τις σπουδαστικά υποχρεώσεις του, γράφοντας για το σινεμά στο φοιτητικό περιοδικό «Camminare». Σύντομα πέρασε πίσω από τη μικρή, 16 χιλιοστών κάμερά του, γυρνώντας το μικρού μήκους «Il Cuore Rivelatore» και λίγο αργότερα την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία «I Ragazzi Della Via Pal», βασισμένος σε μυθιστόρημα του Μολνάρ. Δυστυχώς, αυτά τα πρώτα δείγματα της δουλειάς του στον κινηματογράφο είναι πλέον εξαιρετικά δυσεύρετα καθώς οι κόπιες τους έχουν αποσυρθεί και έχουν καταστραφεί.

Το τρίο των φίλων (από αριστερά): Φιλίπ Νουαρέ, Γκαστόνε Μοσκίν, Ούγκο Τονιάτσι

Ο Μονιτσέλι είναι όμως ο άνθρωπος που τοποθετεί τον θάνατο μέσα στη κωμωδία, τη λεγόμενη «πικρή» ιταλική κωμωδία. Και η συμμορία της πλάκας στο αριστουργηματικό «Ο κλέψας του κλέψαντος» του 1950 (την οποία ούτε η Αστυνομία δεν παίρνει στα σοβαρά!) γίνεται ο καθρέφτης ολόκληρης της Ιταλίας, που δεν έχει συνέλθει ακόμη από τον πόλεμο - εκεί δηλαδή όπου η όξυνση των κοινωνικών ανισοτήτων εξαναγκάζει τον πολίτη σε μια συνεχή πάλη με τη ζωή.

Τα επόμενα χρόνια, ο Μονιτσέλι θα γυρίσει το «Grande Guerra», δραματική αντιπολεμική κωμωδία που καταπιάνεται με ακόμη ένα καυτό εκείνα τα χρόνια θέμα. Για πρώτη φορά μετά το «Shoulder Arms» του Τσάρλι Τσάπλιν, η μεγάλη σφαγή του 1914-18 χρησιμοποιείται ως ντεκόρ μιας κωμωδίας, κάτι που μάλλον εμπόδισε τότε το κοινό να την εκτιμήσει σωστά. Ο Μονιτσέλι πάντως υπηρετεί εδώ τον ανθρωπισμό δύο ανθρώπων, οι οποίοι βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια περιπέτεια που τους ξεπερνά και τους συντρίβει. Τα γέλια παγώνουν, οι ήρωες πεθαίνουν και το κοινό μένει άναυδο.

Ο Μονιτσέλι ήταν ο μόνος σκηνοθέτης που ο Τζέρμι εμπιστευόταν και ο τελευταίος καλεί μια νύχτα τον πρώτο στο νοσοκομείο υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας. «Μάριο», του λέει, «αυτή η ταινία πρέπει να γίνει. Ο θάνατος δεν πρέπει να μας εμποδίσει». Ο Μονιτσέλι διαβάζει στα γρήγορα το σενάριο που διαδραματίζεται στη γενέτειρα του Τζέρμι, στη Γένοβα. «Πιέτρο», του αποκρίνεται, «το σενάριο πρέπει να αλλάξει λίγο. Δεν έχω καμιά σύνδεση με τον τόπο σου, τα γυρίσματα πρέπει να γίνουν στη Φλωρεντία». Ο Τζέρμι συναινεί όταν ο Μάριο τον διαβεβαιώνει πως η Φλωρεντία του δεν θα κουβαλά τίποτα το ωραιοποιημένο (και, στ' αλήθεια, η Φλωρεντία του «Amicei Miei» είναι η πιο μουντή που έχει κινηματογραφηθεί ποτέ). Στη συνέχεια, ο Μονιτσέλι ζητά να φύγει ο Μαστρογιάνι από το καστ και να μπει στη θέση του ο Ούγκο Τονιάτσι. Και έτσι, οι δύο σκηνοθέτες σφίγγουν τα χέρια: η ταινία «Οι εντιμότατοι φίλοι μου» είναι έτοιμη να γυριστεί.

Ο σκηνοθέτης Μάριο Μονιτσέλι με τον κλασικό μπερέ του άλλοτε ψηλά (1) κι άλλοτε ανάμεσα στους ηθοποιούς του να δίνει οδηγίες (3). Σκηνές από τα γυρίσματα στη βροχερή Καλκάτα (2), στην επαρχία του Λάτσιο (κοντά στη Ρώμη) αλλά και στη Φλωρεντία, όπου τοποθετείται η δράση. Χαρακτηριστική είναι η κωμική σκηνή με τα... χαστούκια στους επιβάτες ενός τρένου την ώρα που αναχωρεί από τους Φιλίπ Νουαρέ (μπροστά) και Ούγκο Τονιάτσι (4)
Χωρίς βασικό σεναριακό ιστό, λοιπόν, ο Μονιτσέλι παραθέτει τις άγριες πλάκες μιας παρέας που μεγάλωσε και μυαλό δεν έβαλε. Η τρελοπαρέα του «Amici Miei» βγάζει θριαμβευτικά τη γλώσσα σε μια νεκροζώντανη κοινωνία που δεν αντιδρά σε κανένα ερέθισμα. Ο Περότζι, με τον θάνατο του οποίου κλείνει και η ταινία, ζει με ένα μονόχνοτο παιδί που δεν έχει αίσθηση του χιούμορ και φυσικά δεν εγκρίνει τις καζούρες του πατέρα του, ενώ η εξίσου μονόχνοτη σύζυγός του, την οποία βλέπουμε λίγο πριν από το φινάλε, απλώς τον απεχθάνεται. Και αυτοί οι «ανώριμοι» φίλοι, κωμικά και τραγικά πρόσωπα μαζί, γελούν κοροϊδευτικά απέναντι στον Χάροντα, μέχρι τέλους. Και τι καστ! Ούγκο Τονιάτσι, η «δικιά» μας Ολγα Καρλάτου (που εκείνα τα χρόνια έκανε θραύση στο ευρωπαϊκό σινεμά), ο «Δρ Νο» Αντόλφο Τσέλι, οι Φιλίπ Νουαρέ και Μπερτράν Μπλιε (το φιλμ ήταν γαλλοϊταλική συμπαραγωγή) και ο Γκαστόν Μοσκίν (ο αρχιμαφιόζος που εκτελεί ο Ντε Νίρο στον δεύτερο «Νονό») συνθέτουν μια εκπληκτική ομάδα, ικανή να παίξει στα δάχτυλα τον συνδυασμό δράματος και φάρσας που επιτάσσει το σενάριο.

Τα υπόλοιπα έχουν αποκτήσει μυθικές διαστάσεις: ο Τζέρμι, ικανοποιημένος, «φεύγει» την πρώτη εβδομάδα των γυρισμάτων. Και στους τίτλους της αρχής διαβάζουμε: «Un film di Pietro Germi» - μόνο στο τέλος αναφέρεται πως τη σκηνοθεσία είχε αναλάβει ο Μονιτσέλι. Η εμπορική επιτυχία της ταινίας κυριολεκτικά δεν έχει προηγούμενο. Μέσα σε ένα χρόνο έχει κάνει τον γύρο του κόσμου, έχει συγκεντρώσει τις καλύτερες κριτικές και σπάζει τα απανταχού ταμεία. Ουρές στην Ιταλία, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Ελλάδα. Το φιλμ γίνεται θεσμός. Τα αστεία του, σημείο αναφοράς. Τέτοιο ήταν το σουξέ που το 1981 ο Μονιτσέλι θα γυρίσει μια συνέχεια, το απλά τιτλοφορούμενο «Οι εντιμότατοι φίλοι μου Νο 2» που κινείται στο ίδιο μοτίβο (περιέχει μάλιστα σκηνές με τον χαρακτήρα του Περότζι που ερμήνευσε και στα δύο φιλμ με χάρη ο Φιλίπ Νουαρέ), διαθέτει μερικά εκπληκτικά γκαγκς (η εναρκτήρια σεκάνς στο νεκροταφείο είναι μια από τις πιο αστείες του είδους) και μερικές ακόμη καλύτερες ατάκες («Είσαι έξυπνος σαν ελάφι!», «Μα η αλεπού είναι το έξυπνο ζώο», «Ναι, αλλά η αλεπού δεν έχει κέρατα!»). Το δε φινάλε, εξίσου γλυκόπικρο. Θα ακολουθούσαν άλλο ένα σίκουελ, αυτή τη φορά σκηνοθετημένο από τον κατώτερο Νάνι Λόι, και ένα άθλιο ριμέικ το 2011 που θα γνώριζε, ευτυχώς, εμπορική πανωλεθρία  - αλλά αυτά δεν μας αφορούν τώρα.
Ο Πιέτρο Τζέρμι είχε νικήσει.

tanea.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Nicolas Cage: Οικογενειακώς στη Βενετία

O Cage πρωταγωνιστεί στην ταινία «Joe», την οποία σκηνοθετεί ο David Gordon. Η πλοκή του έργου αφορά τη σχέση που θα δημιουργήσουν ένας πρώην κατάδικος, ο Joe, και ένα 15χρονο αγόρι από διαλυμένη οικογένεια, ο Gary Jones.

Στη Βενετία για το 70ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου βρίσκεται ο 49χρονος ηθοποιός Nicolas Cage, τον οποίο συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός με την 29χρονη σύζυγό του Alice Kim και τον γιο του Kal-el Cage.

O Cage πρωταγωνιστεί στην ταινία «Joe», την οποία σκηνοθετεί ο David Gordon. Η πλοκή του έργου αφορά τη σχέση που θα δημιουργήσουν ένας πρώην κατάδικος, ο Joe, και ένα 15χρονο αγόρι, ο Gary Jones.

Ο Gary είναι το μεγαλύτερο παιδί μιας άστεγης οικογένειας, της οποίας ο πατέρας είναι μέθυσος. Για το λόγο αυτό ο μικρός βλέπει τον Joe σαν κάτι θετικό στη ζωή του. Μαζί οι δυο τους θα αποφασίσουν να μετακομίσουν στο Μισισιπή για μια καλύτερη ζωή.
Enhanced by Zemanta

Οι αδελφοί Κόεν και ο Αλεξάντερ Πέιν στο φεστιβάλ κινηματογράφου Τέλιουραϊντ

Θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με το φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας και πριν από το Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο


Τις πύλες του στο κοινό θα ανοίξει σήμερα το φεστιβάλ κινηματογράφου, Τέλιουραϊντ, στο οποίο θα παρουσιαστούν ταινίες από σκηνοθέτες όπως ο Τζέισον Ρέιτμαν, οι αδελφοί Κόεν και ο Αλεξάντερ Πέιν, ανακοίνωσε την Τετάρτη εκπρόσωπος του φεστιβάλ.

Το φεστιβάλ θα ξεκινήσει στις 29 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί στις 2 Σεπτεμβρίου. Κατά τη διάρκειά του θα προβληθούν συνολικά 27 ταινίες μεγάλου μήκους, οι οποίες ανακοινώνονται μία ημέρα πριν την έναρξη του φεστιβάλ.

Το Τέλιουραϊντ θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με το φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας και πριν από το Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο.

Ανάμεσα στις ταινίες που θα προβληθούν θα είναι αυτή των αδελφών Κόεν με τίτλο «Inside Llewyn Davis» καθώς και το δράμα από τον σκηνοθέτη Αλεξάντερ Πέιν με τίτλο «Nebraska».

Στο φεστιβάλ θα προβληθεί επίσης η ταινία «Gravity» μια τρισδιάστατη κινηματογραφική παραγωγή με πρωταγωνιστές τον Τζορτζ Κλούνεϊ και την Σάντρα Μπούλοκ, οι οποίοι υποδύονται δύο αστροναύτες που έχουν εγκλωβιστεί στο διάστημα.
Enhanced by Zemanta

Οι ταινίες της εβδομάδας - 6 VIDEOS

Ο Άλεν βρίσκει όχι μόνο τη μούσα του, αλλά και το δάσκαλό του, στο πρόσωπο της Κέιτ Μπλάνσετ στη “Θλιμμένη Τζάσμιν”


Ο Γούντι Αλεν επιστρέφει -και τα σπάει!
Τα νέα είναι καλά – η επιστροφή του Γούντι Άλεν επισφραγίζεται με διθυραμβική ταινία. Η “Θλιμμένη Τζάσμιν” ανήκει στην αφρόκρεμα της φιλμογραφίας του ενώ η ερμηνεία της Κέιτ Μπλάνσετ απλά κεντάει

(4.5) Θλιμμένη Τζάσμιν / Blue Jasmine

Του Γούντι Άλεν. Δραματική κομεντί, 2013, ΗΠΑ, 98’. Με τους: Κέιτ Μπλάνσετ, Άλεκ Μπόλντγουιν, Σάλι Χόκινς, Λούις Σ.Κ., Πίτερ Σάρσγκαρντ
Οκ, ωραία τα “Match Point” και “Vicky Cristina Barcelona”, αλλά έχω να ενθουσιαστώ τόσο πολύ με ταινία του Γούντι Άλεν από την “Ακαταμάχητη Αφροδίτη” (1995). Στα 78 του, ο Άλεν διαψεύδει τις φήμες περί ξεμωράματος και αναπληρώνει για κάθε Παριζιάνικο ή Ρωμαϊκό φιάσκο των τελευταίων χρόνων, με μια ταινία σχετική με το σήμερα, που πρέπει να διδάσκεται εφεξής για τις κωμικές-δραματικές ισορροπίες της (αυτό που παραλίγο να καταφέρει στο “Melinda and Melinda”) και για την απαράμιλλη ερμηνεία της Κέιτ Μπλάνσετ. Στο ρόλο μιας γυναίκας, της οποίας ο απατεώνας άντρας φυλακίζεται κι αναγκάζεται να μείνει με την φτωχή αδερφή της στο Σαν Φρανσίσκο, η Μπλάνσετ βάζει τα γυαλιά στην Μπλανς Ντιμπουά με τους ακατάληπτους μονολόγους, τα Ζάναξ, τα κορεσμένα ψέματα, την έπαρση και την πεισματική εθελοτυφλία της. Η θλιμμένη Τζάσμιν της, με ένα σηκωμένο φρύδι εδώ, ένα τρεμάμενο χείλι εκεί, προκαλεί αμηχανία ή γέλιο ή βαθιά θλίψη ή όλα μαζί εναλλάξ, αποστάζοντας όλες τις αποχρώσεις στις υπαρξιακές ταλαντώσεις του Άλεν. Επιτέλους.


Θανάσιμα εργαλεία: Πόλη των οστών / The Mortal Instruments: City of bones
Του Χάραλντ Ζουόρτ. Περιπέτεια, 2013, ΗΠΑ/Γερμανία, 130’. Με τους: Λίλι Κόλινς, Τζέιμι Κάμπελ Μπάουερ, Λένα Χέντι, Τζάρεντ Χάρις, Τζόναθαν Ρις Μάιερς
Όλοι οι κακοί δαίμονες των θρύλων υπάρχουν, ναι, και η Λίλι - Χιονάτη - Κόλινς τα βάζει μαζί τους σ’ αυτή την περιπέτεια που πολύ θα ήθελε να γίνει “Λυκόφως”. Οι κριτικές, έως τώρα, θανάσιμες.



(2) Μέσα από τα μάτια τους / Insensibles
Του Χουάν Κάρλος Μεντίνα. Φαντασίας, 2012, Ισπανία/Γαλλία/Πορτογαλία, 100’. Με τους: Άλεξ Μπρέντεμιλ, Τόμας Λεμαρκίς
Νισάφι πια με το βομβαρδισμό βίας σε μέτριες ταινίες τρόμου. Αν είναι να περάσω την ταλαιπωρία ας αξίζει τουλάχιστον τον κόπο. Παρόν και παρελθόν διασταυρώνονται στο ισπανικό αυτό θρίλερ, για μια ομάδα παιδιών με μια σπάνια ασθένεια που εξουδετερώνει τα αισθητήρια πόνου.



One Direction: This is us
Του Μόργκαν Σπέρλοκ. Ντοκιμαντέρ, 2013, ΗΠΑ, 92’. Με τους: Νιλ Χόραν, Ζέιν Μάλικ, Λίαμ Πέιν, Χάρι Στάιλς, Λούις Τόμλινσον
Ντοκιμαντέρ για το διάσημο boy band.



Η πηγή των παρθένων / The Virgin Spring
Του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Δραματική, 1960, Σουηδία, 89’. Με τους: Μαξ φον Σίντοφ, Μπιργκίτα Βάλμπεργκ, Μπιργκίτα Πέτερσον, Γκούνελ Λίντμπλομ
Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1961 για την “Πηγή των παρθένων”, το μεσαιωνικό παραμύθι εκδίκησης του Μπέργκμαν, όπου ο Μαξ φον Σίντοφ εκδικείται το βιασμό και φόνο της κόρης του.



(3.5) Απέραντο γαλάζιο / The Big Blue
Του Λικ Μπεσόν. Δραματική, 1988, Γαλλία/ΗΠΑ/Ιταλία, 168’. Με τους: Ζαν Μαρκ Μπαρ, Ζαν Ρενό, Ροζάνα Αρκέτ
Με αφορμή τα 25 (κλαψ!) χρόνια που έχουν περάσει από την κυκλοφορία της ταινίας του Λικ Μπεσόν, κυκλοφορεί σε επανέκδοση το δράμα δυτών και δελφινιών που ευθύνεται για τα δάκρυα εκατοντάδων κοριτσιών και τη συρροή γάλλων τουριστών στην Αμοργό.



Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Πιασμένοι χέρι - χέρι έφθασαν στο Φεστιβάλ της Βενετίας η Σάντρα Μπούλοκ και ο Τζορτζ Κλούνι


Επαιξαν με το φακό και κέρδισαν τις εντυπώσεις ο Τζορτζ Κλούνι και η Σάντρα Μπούλοκ που έφθασαν στη Βενετία την Τετάρτη πιασμένοι χέρι – χέρι. Οι δύο διάσημοι ηθοποιοί, από τους πιο αγαπημένους του κοινού, βρέθηκαν στο 70ό Φεστιβάλ Κινηματογράφου με αφορμή την προβολή σε 3D της ταινίας «Gravity (Βαρύτητα)» όπου συμπρωταγωνιστούν.

Με την ταινία αυτή του Αλφόνσο Κουαρόν ξεκίνησε το φεστιβάλ που θα ρίξει αυλαία στις 7 Σεπτεμβρίου. Στη συνέντευξη Τύπου, Κλούνι και Μπούλοκ μίλησαν για τη μοναδική εμπειρία του να πρωταγωνιστείς μέσα σε… διαστημικές στολές, 372 μίλια πάνω από την επιφάνεια της Γης. 

Η αργή κίνηση σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας ήταν, όπως λέει ο Κλούνι, «το πιο περίπλοκο πράγμα που έχω κάνει». Η Μπούλοκ ξεκίνησε τα γυρίσματα νωρίτερα και ήταν ήδη έτοιμη όταν ο συμπρωταγωνιστής της έφτασε στα στούντιο. «Μου φαινόταν απίστευτο αυτό που έκανε» λέει ο 52χρονος ηθοποιός.

Ενα μεγάλο μέρος της ταινίας γυρίστηκε σε ειδικά διαμορφωμένα κουτιά, όπου η Μπούλοκ ένιωθε ασφυκτικά και έπρεπε να κρεμιέται από το ταβάνι. «Ο Τζορτζ κι εγώ ήμασταν σπανίως μαζί, αλλά όταν άκουγα τη φωνή του, ένιωθα καλύτερα. Ημουν ευγνώμων κάθε φορά που είχα κάθε είδους ανθρώπινη επικοινωνία» είπε η 49χρονη ηθοποιός.

Για να αντεπεξέλθει στον ρόλο ακολουθούσε καθημερινά πρόγραμμα γυμναστικής. Αν και ο γιος της, τον οποίο υιοθέτησε το 2010, φροντίζει να την κρατά σε φόρμα. «Εχω ένα τρίχρονο παιδί που θέλει φροντίδα» είπε χαμογελώντας. Και ο Κλούνι πρόσθεσε: «Η Σάντι κι εγώ κάναμε πολλές ώρες γιόγκα μαζί».

Ανάμεσα στους διάσημους σταρ που αναμένεται να βρεθούν στο Λίντο είναι ο Νίκολας Κέιτζ, ο Ματ Ντέιμον, ο Ζακ Εφρον και η Σκάρλετ Γιόχανσον.

Ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε και… διαμαρτυρία από τους ιταλούς σκηνοθέτες για την ειδική φορολογία στην παραγωγή ταινιών.

Το στίγμα του φετινού φεστιβάλ δίνουν ταινίες νέων δημιουργών, καθώς και ανεξάρτητες παραγωγές.

Στο διεθνές διαγωνιστικό συναντάμε σκηνοθέτες όπως τους Τέρι Γκίλιαμ, Στίβεν Φρίαρς, Τζέιμς Φράνκο, Ξαβιέρ Ντολάν (που άφησε τις αγαπημένες του Κάννες για τα μάτια της Βενετίας), Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν, αλλά και την νέα ταινία κινουμένων σχεδίων του Χαγιάο Μιγιαζάκι.

Από ελληνικής πλευράς, για το Χρυσό Λέοντα διαγωνίζεται και η ταινία «Miss Violence» του Αλέξανδρου Αβρανά που φέρνει στο φως τα μυστικά μιας οικογένειας, όταν η κόρη αυτοκτονεί.

Την επιλογή θα κληθεί να κάνει ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής και τα μέλη της επιτροπής.

Η αυλαία του αρχαιότερου ευρωπαϊκού κινηματογραφικού φεστιβάλ θα πέσει στις 7 Σεπτεμβρίου με την προβολή της ταινίας «Amazonia» του Τιερί Ραγκομπέρτ.

Με διαμαρτυρίες ξεκινά απόψε η 70ή Μόστρα του κινηματογράφου

Η ταινία έναρξης του φετινού Φεστιβάλ Βενετίας «Gravity»

Του ΝΙΝΟΥ ΦΕΝΕΚ ΜΙΚΕΛΙΔΗ / enet.ge

Με διαμαρτυρίες των σκηνοθετών για την ειδική φορολογία στην παραγωγή ταινιών από μέρους της κυβέρνησης αναμένεται να ανοίξει σήμερα το 70ό κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας.

Οι διαμαρτυρίες θα γίνουν με μορφή αποχώρησης των σκηνοθετών και άλλων εκπροσώπων του κλάδου από την αίθουσα της τελετής έναρξης, σε περίπτωση που στην αίθουσα παρευρεθούν εκπρόσωποι του κράτους. Το Φεστιβάλ, που γιορτάζει φέτος τα 70 χρόνια του, κάνει απόψε έναρξη με την προβολή, εκτός συναγωνισμού, της αμερικανικής περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας «Gravity», του Αλφόνσο Κουαρόν, γύρω από τις προσπάθειες ενός αστροναύτη και μιας γιατρού να επιβιώσουν όταν, ύστερα από ατύχημα, το διαστημόπλοιό τους περιφέρεται ακυβέρνητο στο Διάστημα. Στην επίσημη έναρξη αναμένεται να παρευρεθούν εκτός από τον σκηνοθέτη και οι πρωταγωνιστές της ταινίας, Τζορτζ Κλούνι και Σάντρα Μπούλοκ.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη φετινή Μόστρα η Ελλάδα έχει και πάλι, όπως και πέρσι, ξεχωριστή θέση, με την ταινία «Miss Violence» του Αλέξανδρου Αβρανά να συμμετέχει στο διαγωνιστικό τμήμα. Η ταινία του Αβρανά που καταπιάνεται γύρω από την περίεργη αυτοκτονία ενός μικρού κοριτσιού και στηρίζεται σε αληθινό γεγονός, θα προβληθεί στο Λίντο την επόμενη Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου. Ελληνική γεύση και στο ανεξάρτητο τμήμα «Μέρες των δημιουργών», όπου συμμετέχει η ταινία «Kill your darlings» του Ελληνοαμερικανού Τζον Κροκίδα. Ακόμη, στο ίδιο τμήμα προβάλλεται και η βουλγαρική ταινία «Αποξένωση», του Μίλκο Λαζάροφ, με πρωταγωνιστή τον Ελληνα Χρήστο Στέργιογλου.

Το Φεστιβάλ άρχισε στην πραγματικότητα χθες το βράδυ ανεπίσημα, όπως και πέρσι, με την προβολή στην «Αρένα» του Campo San Polo της αναπαλαιωμένης κόπιας της βραβευμένης πριν από 50 χρόνια με το Χρυσό Λιοντάρι ταινίας «Τα χέρια πάνω από την πόλη» (1963), του Φραντσέσκο Ρόζι.

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Έκτορας Λυγίζος: Ένας Έλληνας στο Hollywood

Σε μονοπάτια που χάραξε ο Γιώργος Λάνθιμος και άλλοι σπουδαίοι Έλληνες κινηματογραφιστές, ο Έκτορας Λυγίζος και η ταινία του, με τίτλο «Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού» έχοντας λάβει διεθνή αναγνώριση, είναι άλλη μία απάντηση στην κρίση και είναι η επικρατέστερη επιλογή για την υποψηφιότητα της χώρας μας στην κατηγορία καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας στα φετινά βραβεία Όσκαρ.

Η ταινία έχει ήδη αποσπάσει μεγάλες διακρίσεις, όπως το Βραβείο της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI), το πρώτο βραβείο της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (Καλύτερης Ταινίας – Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη-Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του Γιάννη Παπαδόπουλου), το Α’ Βραβείο στο Φεστιβάλ Crossing Europe στο Λινζ της Αυστρίας, το Α’ βραβείο Ανδρικού ρόλου στο Γιάννη Παπαδόπουλο στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι, βραβείο καλύτερης ταινίας στο φεστιβάλ Galway στην Ιρλανδία και το βραβείο καλύτερης ταινίας μεγάλου στο αβάν γκαρντ κινηματογραφικό φεστιβάλ του Μόντρεαλ Nouveau Cinema.

Ο Έκτορας Λυγίζος σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου αν και δούλεψε περισσότερο στο θέατρο. Η πρώτη του ταινία – μικρού μήκους – με τίτλο Εσωτερικό σπιτιού με γυναίκα που καθαρίζει μήλα, τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποιότητας (2002) και η δεύτερη, τα Αγνά νιάτα (2004), συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό μέρος του Φεστιβάλ Βενετίας και σε άλλα διεθνή φεστιβάλ.

Ο ίδιος περιγράφοντας την ταινία του, Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού, είχε πει σε συνέντευξή του: «αφηγείται τρεις μέρες από τη ζωή ενός 23χρονου αγοριού στη σημερινή Αθήνα που παλεύει να επιβιώσει, αλλά και να κρατήσει στη ζωή το καναρίνι του, κόντρα στις συνθήκες αλλά κυρίως κόντρα στο πείσμα και την περηφάνια του, κόντρα στην απόφασή του να μη ζητήσει από πουθενά βοήθεια και να τα βγάλει πέρα μόνος του».
Enhanced by Zemanta

Το αστέρι του στη "λεωφόρο της δόξας" απέκτησε ο Βιν Ντίζελ

Έγινε γνωστός από τις ταινίες «Fast & Furious» και «xXx»


Ο Αμερικανός ηθοποιός ταινιών δράσης, Βιν Ντίζελ, έγινε τη Δευτέρα το 2.504ο αστέρι στη διάσημη λεωφόρο του Χόλιγουντ, υπό την παρουσία συναδέλφων και θαυμαστών του.

Ο Ντίζελ, ο οποίος έγινε γνωστός από τις ταινίες Fast & Furious και xXx, ήταν ντυμένος με ένα σκούρο μπλε κουστούμι και όπως αναφέρει το πρακτορείο Ρόιτερς, φαινόταν ικανοποιημένος από τη θέση του αστεριού του στη λεωφόρων των διασημοτήτων.

Όπως ο αποκάλυψε ο ίδιος στους δημοσιογράφους, η επόμενη ταινία, στην οποία θα είναι παραγωγός και θα πρωταγωνιστεί, θα είναι η κινηματογραφική έκδοση του θρυλικού Κότζακ, τον οποίο τη δεκαετία του ’70 υποδυόταν ο Τέλι Σαβάλας.
Enhanced by Zemanta

VIDEO - Scarlett Johansson: Πιο σέξι από ποτέ στη νέα της ταινία


Χαμός αναμένεται να γίνει με τη νέα ταινία «Don Jon» καθώς μία από τις πιο όμορφες γυναίκες επιδίδεται σε σεξουαλικά παιχνίδια και ερωτικές σκηνές.

Δεν πρόκειται για άλλη από την Scarlett Johansson, καθώς το κλιπάκι που ήδη κυκλοφόρησε από την ταινία τη δείχνει πιο σέξι από ποτέ.

Η Scarlett Johansson και ο Joseph Gordon-Levitt υποδύονται τους παθιασμένους εραστές στο «Don Jon» που θα βγει στις αμερικανικές αίθουσες στις 27 Σεπτεμβρίου.

Στο κλιπ η Scarlett ενώ φιλάει περιπαθώς τον συμπρωταγωνιστή της, προσπαθεί παράλληλα να διακόψει την ερωτική πράξη λέγοντας ότι δεν είναι σωστό να προχωρήσουν αφού δεν γνωρίζονται οι οικογένειές τους.


Στην ταινία ο Joseph Gordon-Levitt τα έχει με την Scarlett και παράλληλα προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον εθισμό του στο πορνό και να γίνει ένας λιγότερο εγωπαθής άνδρας.

Στην ταινία ο Joseph Gordon-Levitt εκτός από πρωταγωνιστής κάνει και το σκηνοθετικό του ντεμπούτο, ενώ έχει γράψει και το σενάριο. Το έργο του έχει τίτλο Don Jon, παραπέμποντας στο Δον Ζουάν με ελαφρώς ειρωνικό τρόπο.


Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Στην Εδέμ των ουρανών η Τζούλι Χάρις

Η μεγάλη Αμερικανίδα ηθοποιός με το συμπρωταγωνιστή της Τζέιμς Ντιν στο «Ανατολικά της Εδέμ»
Η Τζούλι Χάρις, μία από τις πιο καταξιωμένες Αμερικανίδες ηθοποιούς, η συμπρωταγωνίστρια του Τζέιμς Ντιν στο «Ανατολικά της Εδέμ» του Ηλία Καζάν, άφησε την τελευταία της πνοή το Σάββατο, στα 87 της, στη Μασαχουσέτη, από ανακοπή καρδιάς.

Εξήντα χρόνια παρούσα στο θεατρικό σανίδι και με τις περισσότερες υποψηφιότητες για βραβείο Τόνι απ' οποιονδήποτε άλλο συνάδελφό της, η Τζούλι Χάρις διέπρεψε και στον κινηματογράφο, συμμετέχοντας σε περισσότερες από τριάντα παραγωγές.

«Αγγελος»

Ανάμεσά τους, το «Είμαι μια κάμερα» του Χένρι Κορνίλιους, όπου υποδυόταν τη Σάλι Μπόουλς προτού την ενσαρκώσει στο «Καμπαρέ» η Λίζα Μινέλι (1955), ο «Στοιχειωμένος πύργος» του Ρόμπερτ Γουάιζ (1963), το «FBI, φάκελος 17, άκρως εμπιστευτικόν» του Τζακ Σμάιτ (1966), και το «Γορίλες στην ομίχλη» του Μάικλ Απτεντ (1988). Ο Ηλίας Καζάν, ανακαλώντας στην αυτοβιογραφία του την ατμόσφαιρα των γυρισμάτων του «Ανατολικά της Εδέμ», από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Τζον Στάινμπεκ (1955), μόνο καλά λόγια είχε να πει για τη νεαρή τότε Τζούλι Χάρις. Πέρα από την υποκριτική της δεινότητα, εξεθείαζε και τον υπέροχο χαρακτήρα της - «άγγελο» την αποκαλούσε!

Κόρη μιας νοσοκόμας και ενός τραπεζικού επενδυτή, γεννημένη το 1925 στην πολιτεία του Μίτσιγκαν, η Τζούλι Χάρις υπήρξε από τους πρώτους σπουδαστές του φημισμένου Ακτορς Στούντιο, όταν το 1947 άνοιξε τις πύλες του στη Νέα Υόρκη, και η πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση έγινε μια πενταετία αργότερα, με το «The member of the wedding», από το μυθιστόρημα «Πρόσκληση σε γάμο» της Κάρσον ΜακΚάλερς. Η ερμηνεία της στο ρόλο της μοναχικής έφηβης Φράνκι Ανταμς, τον οποίο είχε αποδώσει προηγουμένως με μεγάλη επιτυχία σε σκηνή του Μπρόντουγεϊ, της χάρισε και τη μοναδική της υποψιότητα για Οσκαρ. Σε βιβλίο της ΜακΚάλερς βασιζόταν και το «Ανταύγειες σε χρυσά μάτια» του Τζον Χιούστον, όπου συμπρωταγωνιστούσε πλάι στον Μάρλον Μπράντο και την Ελίζαμπεθ Τέιλορ.

Στη διάρκεια της καριέρας της η Τζούλι Χάρις απέσπασε πέντε θεατρικά Τόνι και τρία τηλεοπτικά Εμι, ενώ το 1994 τιμήθηκε με το Εθνικό Μετάλλιο των Τεχνών και το 2002 με ένα ειδικό Τόνι για όλα τα καλλιτεχνικά της επιτεύγματα. Για πολλούς συμπατριώτες της το πλέον αξιομνημόνευτο ήταν η ερμηνεία της στο θεατρικό έργο «Η ωραία του Αμχερστ», όπου ενσάρκωνε τη μεγάλη Αμερικανίδα ποιήτρια Εμιλι Ντίκινσον. Η μαγνητοφωνημένη, άλλωστε, εκδοχή του ίδιου έργου έμελλε να της χαρίσει και ένα βραβείο Γκράμι.

Εύθραυστη

«Δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε το αμερικανικό θέατρο δίχως το πρόσωπο, τη φωνή και το ανεξάντλητο ταλέντο της Τζούλι Χάρις», είχε δηλώσει τον Δεκέμβριο του 2005 ο Τζορτζ Μπους, τιμώντας τη σπουδαία ηθοποιό σε ειδική τελετή στο Λευκό Οίκο, μαζί με τους Ρόμπερντ Ρέντφορντ, Τίνα Τάρνερ, Τόνι Μπένετ και την μπαλαρίνα Σούζαν Φάρελ. Από τότε, ωστόσο, η υγεία της Χάρις είχε αποδειχτεί εύθραυστη. Είχε ήδη χτυπηθεί από καρκίνο στο στήθος και είχε υποστεί το πρώτο της έμφραγμα. Το δεύτερο συνέβη το 2010 και το προχθεσινό ήταν το οριστικό...

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ / enet.gr
Enhanced by Zemanta

14 ημέρες Λουίς Μπουνιουέλ στο Άστυ

Ένα μεγάλο αφιέρωμα στον Ισπανό σουρεαλιστή σκηνοθέτη ξεκινά την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου στον κινηματογράφο Άστυ


Οι κλασικές αλλά και οι σπάνιες ταινίες του Λουίς Μπουνιουέλ θα προβάλλονται για δέκα τέσσερις ημέρες -από την Πέμπη 29 Αυγούστου έως και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, στον  κινηματογράφο Άστυ. 

Το μεγάλο αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη, περιλαμβάνει ταινίες από τη μεξικάνικη και πλέον παραγωγική περίοδό του Μπουνιουέλ όπως οι «Λος Ολβιδάδος», «Ανέβασμα στον Ουρανό», αλλά και το δυσεύρετο φιλμ «Ο Πυρετός Ανεβαίνει στο Ελ Πάο» με τον Ζεράρ Φιλίπ.

Από το πρόγραμμα δεν θα μπορούσαν να λείπουν ταινίες που θεωρούνται σήμερα κλασικές, μεταξύ αυτών  «Εξολοθρευτής Άγγελος »(1962), «Ο  Σίμων της Ερήμου» (1965) καθώς και η ταινία «Ναζαρέν »(1958). Αμέσως μετά την επιτυχημένη κινηματογραφική παραγωγή του στο Μεξικό, ο Μπουνιουέλ σκηνοθέτησε αρκετές γαλλόφωνες ταινίες στη Γαλλία  Σε αυτό το διάστημα, δημιούργησε και τις λιγότερο γνωστές αλλά εξίσου σημαντικές ταινίες «ο Γαλαξίας» και το «Φάντασμα της Ελευθερίας», που επίσης θα προβληθούν στο αφιέρωμα.

Από 29 Αυγούστου έως 11 Σεπτεμβρίου.

Το πρόγραμμα:

29 και 30 Αυγούστου: Εξολοθρευτής Άγγελος - Ναζαρέν
31 Αυγούστου και 1 Σεπτεμβρίου: Los Olvidados -Ανέβασμα στον Ουρανό.
2, 3, 4 Σεπτεμβρίου: Σκοτεινό Αντικείμενο του Πόθου -Γαλαξίας.
5 και 6 Σεπτεμβρίου: Ο Πυρετός Ανεβαίνει στο Ελ Πάο -Ανέβασμα στον Ουρανό
7 και 8 Σεπτεμβρίου: Γαλαξίας -Los Olvidados.
9, 10, 11 Σεπτεμβρίου: Virdiana -Tristana.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013

«Dom Hemingway»: Με χρυσά δόντια ο Τζουντ Λο

ΜΕ ΧΡΥΣΑ δόντια και λαϊκή αγγλική μιλιά εμφανίζεται ο Τζουντ Λο στην γκανγκστερική κωμωδία «Dom Hemingway».

Στην ταινία, που πρόκειται να προβληθεί στο Φεστιβάλ του Τορόντο στις αρχές Σεπτεμβρίου, ο Λο ερμηνεύει ένα διαρρήκτη χρηματοκιβωτίων, που προσπαθεί να τα ξαναφτιάξει με την αποξενωμένη κόρη του, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να πάρει τα χρήματα που του χρωστά το αφεντικό του (στο ρόλο ο Ντέμιαν Μπισίρ, πρωταγωνιστής στην τηλεοπτική σειρά «The Bridge»), για τον οποίο είχε δεχτεί να πάει φυλακή. 

Οσο για τον πίθηκο της αφίσας, αυτός είναι εμπνευσμένος από μια σκηνή της ταινίας, που στις αίθουσες θα κυκλοφορήσει του χρόνου.

Επιστρέφει ο Μπεν Χουρ

ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ταινία του 1959 «Μπεν Χουρ», που είχε σκηνοθετήσει ο Γουίλιαμ Γουάιλερ με πρωταγωνιστή τον Τσάρλτον Ιστον, ετοιμάζεται να ξαναγυρίσει η εταιρία «Μέτρο-Γκόλντουιν-Μάγιερ».

Η «Μέτρο» αγόρασε ένα καινούργιο σενάριο του γραμμένου το 1880 βιβλίου του Λου Γουάλας και για τη σκηνοθεσία της ταινίας συζητά με τον Ρώσο Τίμουρ Μπεκμαμπέτοβ, σκηνοθέτη της ταινίας «Αβραάμ Λίνκολν: κυνηγός βρικολάκων». Ελπίζουμε μόνο πως ο Μπεν Χουρ δεν θα έχει να αντιμετωπίσει Ρωμαίους βρικόλακες.

Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου της Αθήνας: Τα Παλιόπαιδα


ΑΒΑΝ πρεμιέρ υπόσχεται μεθαύριο Τρίτη το Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου της Αθήνας.

Στην «Αίγλη» του Ζαππείου θα προβληθούν «Τα παλιόπαιδα», μία αστεία γαλλική ταινία που σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία στη χώρα της.

Την Πέμπτη θα προβληθεί η ταινία «The Grand Master» του Γουόνγκ Καρ Γουάι στο θερινό κινηματογράφο «Αβάνα». Διηγείται την ιστορία του Ιπ Μαν, ενός κινεζικού θρύλου των πολεμικών τεχνών.

«ΑΠΕΡΑΝΤΟ γαλάζιο»: Θρυλική κατάδυση

«ΑΠΕΡΑΝΤΟ γαλάζιο». Η θρυλική ταινία του Λικ Μπεσόν, που γυρίστηκε στην Αμοργό, κυκλοφορεί και πάλι από την ερχόμενη Πέμπτη στους κινηματογράφους, σε επετειακή επανέκδοση 25 ετών.

Για κάποιους ένα οπτικό αριστούργημα, το «Απέραντο γαλάζιο», με τους Ροζάνα Αρκέτ, Ζαν Ρενό και Ζαν Μαρκ Μπαρ, αναδεικνύει το όμορφο ελληνικό νησί μέσα από ένα απέραντο, αιγαιοπελαγίτικο γαλάζιο και θεωρείται σταθμός για τη θάλασσα και τους ανθρώπους της μέσα από ανεπανάληπτες υποβρύχιες σκηνές. Ηρωες ο Ζακ και ο Ενζο, αδερφικοί φίλοι που τους ενώνει ένα πάθος: η ελεύθερη κατάδυση.

Καθώς μεγαλώνουν, χάνουν την επαφή μεταξύ τους. Ο Ζακ γίνεται ανίκητος πρωταθλητής των καταδύσεων και καλεί τον Ενζο σε μια μεγάλη διεκδίκηση του τίτλου.

Η αναμέτρησή τους θα τους οδηγήσει σε καταστάσεις που δοκιμάζουν τα ανθρώπινα όρια... Τα περισσότερα πλάνα έγιναν στην παραλία της Αγίας Αννας στην Αμοργό, με τη συμμετοχή πολλών ντόπιων. Ο Ζαν Ρενό στα πρώτα του βήματα.

Elysium: Η Γη στο μέλλον

ΕΤΟΣ 2154. Δύο τάξεις ανθρώπων υπάρχουν. Οι πλούσιοι, που ζουν στο διαστημικό σταθμό Elysium, και οι υπόλοιποι που ασφυκτιούν στη Γη.

Βασικό μέλημα των κατοίκων της Γης, που έχει μετατραπεί σε μια κόλαση, είναι η επιβίωση, αφού το έγκλημα, η φτώχεια και οι θανατηφόρες ασθένειες κυριαρχούν. Ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να επιφέρει την ισότητα ανάμεσα στις δυο τάξεις είναι ο Μαξ (Ματ Ντέιμον). Ομως στην αποστολή του θα έρθει αντιμέτωπος με τη σκληροπυρηνική γενική γραμματέα του Elysium (Τζόντι Φόστερ), που δουλειά της είναι να κρατήσει τους μετανάστες μακριά από τη νέα κατοικία-ουτοπία. Κόντρα ρόλος για την Τζόντι Φόστερ, σε μια ταινία που φέρει την υπογραφή του Νιλ Μπλόμκαμπ, σκηνοθέτη του εξαιρετικού και υποψήφιου για κάμποσα Οσκαρ «District 9».

Αλληγορικά στοιχεία, άπλετη δράση, υποδόρια μηνύματα και πολυεθνικό καστ. Το «Elysium» προβάλλεται ήδη στα σινεμά.

«Blue Jasmine»: Από τα ψηλά στα χαμηλά


Γράφει: ΕΥΑΝΝΑ ΒΕΝΑΡΔΟΥ / enet.gr

ΚΑΘΕ νέα ταινία του Γούντι Αλεν είναι καλά νέα. Πόσω μάλλον τώρα, που ηρωίδα του είναι η εκπληκτική Κέιτ Μπλάνσετ. Με τη νέα του ρομαντική κομεντί ο 77χρονος Γούντι επιστρέφει στη γενέτειρά του, την Αμερική, όπου ήδη σημείωσε ρεκόρ εισπράξεων, ξεπερνώντας ακόμη και το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι». Επιπλέον, συγκέντρωσε τις πιο θετικές κριτικές που έχει πάρει ταινία του εδώ και χρόνια.

Το «Blue Jasmine» («Θλιμμένη Τζασμίν»), που θα προβάλλεται από την Πέμπτη, αφηγείται την ιστορία μιας πλούσιας γυναίκας από τη Νέα Υόρκη, η οποία, αφού χάνει όλη της την περιουσία, αναγκάζεται να μετακομίσει στο Σαν Φρανσίσκο.

Εκεί, βρίσκει καταφύγιο στο σπίτι της αδερφής της, που εργάζεται ως ταμίας σε μπακάλικο, και «προσγειώνεται» σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο. Φυσικά θα συναντήσει έναν πολλά υποσχόμενο άντρα. Πρέπει όμως να ανακαλύψει την πραγματική του ταυτότητα και να αποδεχθεί το Σαν Φρανσίσκο ως το νέο της σπίτι...

Είμαστε περίεργοι πώς θα πιάσει το Σαν Φρανσίσκο ο αγαπημένος σκηνοθέτης, που ως γνωστόν λατρεύει τη Νέα Υόρκη και ψιλοσνομπάρει τις άλλες αμερικανικές μεγαλουπόλεις. Τι κρίμα που αυτή τη φορά ο ίδιος δεν παίζει στην ταινία...

Στο πλευρό της Μπλάνσετ, που όλα δείχνουν πως πάει για Οσκαρ, συμπρωταγωνιστούν οι Αλεκ Μπόλντουιν, Μπόμπι Καναβάλε, Σάλι Χόκινς και Πίτερ Σάρσγκααρντ. Σημειώστε πως ο Γούντι Αλεν έχει αποσπάσει συνολικά 15 υποψηφιότητες για Οσκαρ σεναρίου!
Enhanced by Zemanta

Ρεμπέτικο τραγούδι και ελληνική κρίση στο 66ο Φεστιβάλ ταινιών του Λοκάρνο

Το κείμενο που ακολουθεί, του κινηματογραφιστή Λευτέρη Δασκαλάκη, είναι παρουσίαση της προβολής της ταινίας ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους του Ιταλού σκηνοθέτη Andrea Segrè, "INDEBITO",  με θέμα το ρεμπέτικο τραγούδι και την σχέση του με την ελληνική κρίση, που προβλήθηκε στο 66ο Φεστιβάλ ταινιών του Λοκάρνο.

ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤΟ 66ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΛΟΚΑΡΝΟ 2013

Οι ρίζες του ρεμπέτικου και η σχέση του με την οικονομική κρίση και το πώς την βιώνουν οι Έλληνες, ήταν το θέμα του ντοκυμαντέρ μεγάλου μήκους “INDEBITO”, του πολυβραβευμένου ιταλού σκηνοθέτη Andrea Segrè, που προβλήθηκε σε πρώτη παγκόσμια προβολή (προβολές εκτός διαγωνισμού) την Τετάρτη 7 Αυγούστου, ανοίγοντας τις πύλες του 66ου Φεστιβάλ ταινιών του Λοκάρνο της Ελβετίας.
Ένα ντοκυμαντέρ που αφηγείται την καθημερινή πια ελληνική επικαιρότητα βαδίζοντας στα χνάρια του ρεμπέτικου, στα λόγια και τη μουσική της ελληνικής εξέγερσης.
Segrè και Capossela «ζωγραφίζουν» το τραγικό πορτρέτο μιας χώρας στο έλεος της κρίσης, αφήνοντας τις εικόνες των κλειστών καταστημάτων, τα σημάδια του θυμού να εικονίζονται με συνθήματα στους τοίχους, την κατάπτωση από την κρίση, να διαλογίζονται με την ελπίδα του ρεμπέτικου και τους εκφραστές του που δεν είναι άλλοι από τον ιταλό τραγουδοποιό Vinicio Capossela, τραγουδοποιό, άνθρωπο της τέχνης και του θεάτρου που εξελίχθηκε σε άριστο δεξιοτέχνη του μπαγλαμά και του ρεμπέτικου. Δίπλα του, ο Μανώλης Πάππος, ο Ντίνος Χατζηιορδάνου, ο Άγγελος Πολυχρόνου, ο Βασίλης Κορακάκης, ο Δημήτρης Κοντογιάννης, η Θεοδώρα Αθανασίου, η Καίτη Ντάλη, ο Ψαραντώνης κ.α.
Όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης: «Μαζί με τον Vinicio Capossela(πρωταγωνιστή του ντοκυματέρ), περπατήσαμε τους δρόμους και τα σοκάκια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, σαν ταξιδιώτες αλλά και σαν «αλήτες» ακολουθώντας τα λόγια και τη μελωδία του ρεμπέτικου, του ελληνικού μπλουζ. Μιας μουσικής, ενίοτε απαγορευμένης, που γεννήθηκε από την απόγνωση των ανθρώπων κόντρα στην εξουσία, και αποτελούσε την εξέγερση και μια σιωπηρή ελπίδα».
Το ντοκυμαντέρ “INDEBITO” που ειναι μια ιταλική παραγωγή με την συμμετοχή της Rai Cinema στην ιταλική και την ελληνική γλώσσα, παρακολούθησαν πάνω από 3.000 θεατές στην κατάμεστη αίθουσα Fevi του Λοκάρνο, ενώ αμέσως ακολούθησε συναυλία με ρεμπέτικα τραγούδια από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές του ντοκυμαντέρ με το κοινό από πολλές χώρες του κόσμου να συμμετέχει ρυθμικά στους δρόμους του ρεμπέτικου.

Λευτέρης Δακαλάκης
κινηματογραφιστής
Lugano, 2013


ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ:

ΗΠΑ: Συγκεντρώνουν υπογραφές για να διώξουν τον νέο Μπάτμαν


Πάνω από 50.000 άνθρωποι δε θέλουν τον Μπεν Αφλεκ στον ρόλο του Μπρους Γουέιν


Μετά την ανακοίνωση της Warner ότι ο νέος Μπάτμαν, στο sequel της ταινίας «Man of Steel», θα είναι ο Μπεν Αφλεκ έκρηξη αρνητικών σχολίων παρατηρείται στους δημοφιλείς τόπους κοινωνικής δικτύωσης.

Εκατοντάδες τα tweets, δεκάδες είναι τα γκρουπ στο Facebook, άλλα τόσα τα σχόλια σε μπλογκς που θέλουν εδώ και τώρα να αλλάξει ο πρωταγωνιστής της ταινίας. Οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου δεν προτείνουν εναλλακτική, απλώς απαιτούν να μην είναι ο Μπεν Αφλεκ αυτός που θα υποδυθεί τον άνθρωπο-νυχτερίδα.

Σαν να μην έφτανε αυτό, διαδικτυακή διαμαρτυρία καλεί την εταιρία παραγωγής να τον διώξει από το καστ της ταινίας και προσκαλεί τους υποστηρικτές της άποψης αυτής να υπογράψουν.

Έτσι, στην ιστοσελίδα change.org εμφανίζεται η φωτογραφία του διάσημου ηθοποιού με ένα τεράστιο κατακόκκινο «Νo» στο πρόσωπό του, αλλά και ένα κείμενο που εξηγεί τους λόγους για τους οποίους ο γοητευτικός Αφλεκ είναι ακατάλληλος για τον ρόλο.


«Οι υποκριτικές ικανότητές του δεν πλησιάζουν καν τον ρόλο του Μπρους Γουέιν και θα δε θα μπορεί να τον ερμηνεύσει σωστά. Δεν έχει χτισμένο κορμί και δεν είναι αρκετά τρομακτικός για τον ρόλο του Μπάτμαν. Η ερμηνεία του ως Daredevil ήταν άθλια και δεν πλησιάζει καν σε πρωταγωνιστή ταινίας δράσης. Σας παρακαλώ βρείτε κάποιον άλλο», γράφει χαρακτηριστικά το κείμενο.

Μέχρι στιγμής, η διαμαρτυρία έχει συγκεντρώσει 51.145 υπογραφές ανθρώπων που δε θέλουν τον, πολυβραβευμένο για την ταινία «Επιχείρηση: Argo», ηθοποιό και όπως φαίνεται σύντομα θα ξεπεράσει τις 70.000 που είναι και ο απαιτούμενος αριθμός.
Enhanced by Zemanta

«Έφυγε» στα 87 της η αμερικανίδα ηθοποιός Τζούλι Χάρις

Είχε κερδίσει τρία βραβεία Έμι, που αποτελούν την υψηλότερη διάκριση στην αμερικανική τηλεόραση, και το 1952 ήταν υποψήφια για Όσκαρ για το ρόλο της στην ταινία "The Member of the Wedding"


 Απεβίωσε σε ηλικία 87 ετών η αμερικανίδα ηθοποιός Τζούλι Χάρις.

Είχε κερδίσει πέντε βραβεία Τόνι για τις θεατρικές της ερμηνείες, ενώ  ήταν υποψήφια για Όσκαρ και είχε εμφανιστεί σε περισσότερες από 30 ταινίες, μεταξύ των οποίων το "Ανατολικά της Εδέμ", το 1955.

Για πολλούς η Χάρις ήταν κυρίως η ηθοποιός που ενσάρκωσε την αμερικανίδα ποιήτρια Έμιλι Ντίκινσον το 1976 στο θεατρικό έργο "Η ωραία του Άμχερστ". Το 1977 κέρδισε το Τόνι Καλύτερης Ηθοποιού για την ερμηνεία της στο έργο αυτό. Στη διάρκεια της καριέρας της κέρδισε άλλα τέσσερα Τόνι και ήταν υποψήφια για άλλα πέντε. Το 2002 τιμήθηκε με Τόνι για το σύνολο της προσφοράς της στο θέατρο.

Η Χάρις είχε επίσης κερδίσει τρία βραβεία Έμι, που αποτελούν την υψηλότερη διάκριση στην αμερικανική τηλεόραση, και το 1952 ήταν υποψήφια για Όσκαρ για το ρόλο της στην ταινία "The Member of the Wedding".

Ωστόσο η Τζούλι Χάρις ήταν κυρίως γνωστή για τη θεατρική δουλειά της. "Στις καλύτερες στιγμές του, το θέατρο είναι ένα βάλσαμο για το πληγωμένο μυαλό", είχε πει το 2000 σε μια συνέντευξη. "Μας ενώνει ως ανθρώπινα όντα, μας δίνει ένα σπίτι. Λες: αυτό σημαίνει να είμαι ζωντανός, να είμαι ανθρώπινος, να αισθάνομαι την καρδιά μου να χτυπά. Αυτό σημαίνει. Αυτό κάνει το θέατρο".
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

Anna Sophia Robb: Στα γυρίσματα του «The Carrie Diaries 2»

Η Anna Sophia Robb γεννήθηκε πριν από 19 χρόνια στο Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών και είναι ηθοποιός και μοντέλο.


Στα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου της αμερικανικής τηλεοπτικής σειράς «The Carrie Diaries» στη Νέα Υόρκη βρίσκεται αυτόν τον καιρό η Anna Sophia Robb, η οποία υποδύεται την Carrie Bradshaw σε νεαρή ηλικία. Το «The Carrie Diaries» είναι το prequel της επιτυχημένης αμερικανικής σειράς «Sex and the City» που προβαλλόταν στο αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι HBO από το 1998 μέχρι το 2004.

Το prequel προβάλλεται από το ίδιο κανάλι και αυτόν τον καιρό γυρίζεται ο δεύτερος κύκλος. Είναι και αυτό βασισμένο σε βιβλίο της Candace Bushnell και η υπόθεση ακολουθεί την Carrie, την οποία υποδύθηκε η Sarah Jessica Parker, στα πρώτα χρόνια της ζωής της.


Η Anna Sophia Robb γεννήθηκε πριν από 19 χρόνια στο Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών και είναι ηθοποιός και μοντέλο. Εμφανίστηκε στην κινηματογραφική ταινία «Charlie and the Chocolate Factory», το 2005, που σκηνοθέτησε ο Tim Burton και πρωταγωνίστησε ο Johnny Depp.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

H Jennifer Aniston και τα ροζ μπικίνι της

Jennifer Aniston - SmartWater
Jennifer Aniston - SmartWater (Photo credit: cattias.photos)

Η 44χρονη ηθοποιός με τους τέλειους κοιλιακούς και την αψεγάδιαστη σιλουέτα από το 2008 μέχρι και σήμερα όπου εμφανίζεται με μαγιό επιλέγει αποχρώσεις του ροζ, μοβ και ροδακινί…


Από ότι φαίνεται η Jennifer Aniston όταν βρει κάτι που της ταιριάζει… κολλάει. Από τα στράπλες φορέματα και τις μαύρες τουαλέτες στο κόκκινο χαλί η Αμερικανίδα ηθοποιός αποδεικνύει ότι έχει ένα στιλ που την χαρακτηρίζει. 

Και τα μαγιό στην πλούσια γκαρνταρόμπα της δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση.

Η 44χρονη Jennifer με τους τέλειους κοιλιακούς και την αψεγάδιαστη σιλουέτα από το 2008 μέχρι και σήμερα όπου εμφανίζεται με μαγιό επιλέγει αποχρώσεις του ροζ, μοβ και ροδακινί. Πάρτε μια μικρή γεύση με ροζ μπικίνι και δαντελωτά εσώρουχα από την τελευταία της ταινία…

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ 10 ΦΩΤΟ ΤΗΣ Jennifer Aniston ΜΕ ΜΠΙΚΙΝΙ 

Ο Ben Affleck θα είναι ο επόμενος «Batman»

Η εταιρεία Warner Bros προχώρησε στη συγκεκριμένη ανακοίνωση


O Ben Affleck έρχεται για άλλη μια φορά να αποδείξει τις... υπερδυνάμεις του! 

Δέκα χρόνια μετά τη συμμετοχή του στην ταινία «Daredevil», ο ηθοποιός θα ενσαρκώσει στη μεγάλη οθόνη τον super ήρωα «Batman», αντικαθιστώντας τον Christian Bale.

Μάλιστα η εταιρεία Warner Bros προχώρησε στη συγκεκριμένη ανακοίνωση την Πέμπτη, αφού καιρό τώρα οι φήμες ήθελαν τον ηθοποιό να γίνεται ο νέος «Batman».

Τον τίτλο της ταινίας μπορεί να μην τον ξέρουμε αλλά η ημερομηνία που έχει ανακοινωθεί προβλέπει την κυκλοφορία της στις 17 Ιουλίου του 2014.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...