Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013

Ταινία η ζωή του Κοέλιο!

Ετοιμάζεται να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την προσωπική του ιστορία μέσα από το αυτοβιογραφικό του βιβλίο «Ο προσκυνητής της Κομποστέλα» ή «Το ημερολόγιο ενός μάγου»


Ταινία αποφάσισε να κάνει τη ζωή του ο Πάολο Κοέλιο!

Ο γνωστός βραζιλιάνος συγγραφέας των μπεστ σέλερ θα μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την προσωπική του ιστορία μέσα από το αυτοβιογραφικό του βιβλίο "Ο προσκυνητής της Κομποστέλα" ή (Το ημερολόγιο ενός μάγου).

«Κομβικό σημείο στη ζωή μου υπήρξε η απόφασή μου να πάω να προσκυνήσω στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα. Εκεί αποφάσισα να γράψω το πρώτο μου βιβλίο», έχει παραδεχθεί ο συγγραφέας.

Τα γυρίσματα της ταινίας έχουν ξεκινήσει και πραγματοποιούνται στην περιοχή της Γαλικίας, στην Ισπανία.

Ο ίδιος ο Πάουλο Κοέλιο αποφάσισε να αναρτήσει τις πρώτες φωτογραφίες από το πλατό στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.

Πίσω από τις κάμερες βρίσκεται ο σκηνοθέτης Ντανιέλ Ρεζέντε, ενώ τον πρωταγωνιστικό ρόλο κρατά ο 30χρονος βραζιλιάνος ηθοποιός Τζούλιο Αντράντε.

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013

Ο Ράσελ Κρόου σκηνοθετεί με...ελληνικό σενάριο!

O Ράσελ Κρόου έχει ήδη περάσει στην επόμενη φάση της καριέρας του που τον θέλει πίσω από τον κινηματογραφικό φακό σκηνοθετώντας το «The Water Diviner», που υπογράφουν ο ελληνικής καταγωγής συγγραφέας και σεναριογράφος Ανδρέας Αναστάσιος και ο Ανδρέας Νάιτ.

Στην ταινία, ένας Αυστραλός πατέρας ταξιδεύει στα βάθη της Τουρκίας το 1919 ψάχνοντας τους δύο γιους του, οι οποίοι εξαφανίστηκαν μετά την μάχη της Καλλίπολης. Τα γυρίσματα θα γίνουν σε Αυστραλία και Τουρκία μέσα στο 2013, ενώ ο Κρόου εκτός από τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει και τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Ο ελληνικής καταγωγής Ανδρέας Αναστάσιος, συγγραφέας τριών μυθιστορημάτων, με πτυχία στα mass media και τη διαφήμιση έχει δουλέψει σε τηλεοπτικές παραγωγές και διαφημιστικές καμπάνιες. Τα μεταπτυχιακά του στην Ιστορία και Αρχαιολογία τον οδήγησαν στην Μέση Ανατολή και στην ιδέα της ταινίας.

Προς το παρόν όλοι οι προβολείς είναι στραμμένοι στον «Άνθρωπο από Ατσάλι» του Ζακ Σνάιντερ, όπου έχει αναλάβει τον εμβληματικό ρόλο του πατέρα του Superman, αλλά και το «Noah» του Ντάρεν Αρονόφκσι, ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί.



Πηγή: flix.gr

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Από καρδιακή προσβολή πέθανε ο «Σοπράνο»

Στο ξενοδοχείο του στη Ρώμη άφησε την τελευταία του πνοή ο αγαπημένος ηθοποιός 


Αργά το βράδυ της Τετάρτης σε ξενοδοχείο της Ρώμης άφησε την τελευταία του πνοή ο τηλεοπτικός Τόνι Σοπράνο ή ο κατά κόσμον Τζέιμς Γκαντολφίνι.

Σύμφωνα με την νεκροψία-νεκροτομή που διενεργήθηκε, ο αγαπημένος ηθοποιός πέθανε από καρδιακή προσβολή. Ο  Γκαντολφίνι, σύμφωνα με πληροφορίες, έπασχε τα τελευταία χρόνια από κρίσεις πανικού.

Νοσοκομειακή πηγή ανέφερε πως ο θάνατος του ηθοποιού αργά το βράδυ της Τετάρτης σε ξενοδοχείο της Ρώμης οφείλεται σε «φυσικά αίτια, σε καρδιακή προσβολή».

Ο «Σοπράνο», ο οποίος ενσάρκωνε στην πετυχημένη τηλεοπτική σειρά τον Ιταλό μαφιόζο, βρισκόταν στη Ρώμη για διακοπές, αλλά και για ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ στην Σικελία.

Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

Άγνωστη σκηνοθέτιδα, αναλαμβάνει τις "Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι"

Γιατί οι παραγωγοί επέλεξαν την Σαμ Τέιλορ Τζόνσον


Όλες οι γυναίκες πέρσι το καλοκαίρι το διάβαζαν μανιωδώς στην ξαπλώστρα. Πόσες και πόσες δεν κάηκαν από τον ήλιο καθότι ήταν τόσο απορροφημένες από την ιστορία του Κρίστιαν Γκρέι που εκτελεί σαδομαζοχιστικές πράξεις πάνω στην αθώα (και παρεπιπτόντως παρθένα) σύντροφο του.

Τώρα θα απολαύσουν την μεταφορά του πρώτου βιβλίου της τριλογίας από την εικαστικό -και πρόσφατα και σκηνοθέτη- Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον που πρόκειται να σκηνοθετήσει την κινηματογραφική μεταφορά του μπεστ σέλερ, σύμφωνα με το περιοδικό Variety.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο παραγωγός Μάικλ Ντε Λούκα επέλεξε την αρκετά άπειρη σκηνοθέτη αντί άλλων ανδρών σκηνοθετών που ήταν περισσότερο γνωστοί, όπως ο Γκας Βαν Σαντ και ο Τζο Ράιτ. Η μοναδική μέγαλου μήκους ταινία στο ενεργητικό της Τέιλορ-Τζόνσον είναι το Nowhere Boy, που αναφέρεται στα εφηβικά χρόνια του Τζον Λένον.

Στην ταινία πρωταγωνιστούσε ο 23χρονος Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, που είναι ο σημερινός σύζυγος της 46χρονης σκηνοθέτη. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ενδεχομένως ο ίδιος να υποδυθεί τον νεαρό δισεκατομμυριούχο Κρίστιαν Γκρέι, που πραγματοποιεί τις ερωτικές φαντασιώσεις της αθώας -και παρθένας να σημειωθεί- συντρόφου του.

Δεν θα μπορούσε όμως να είναι άλλη η πιο κατάλληλη υποψήφια για την σκηνοθεσία αυτής της ταινία,ς καθώς όλη η ζωή της Σαμ Τέιλορ Γούντ (που άλλαξε το επίθετο της σε Σαμ Τέιλορ Τζόνσον), είναι αντισυμβατική και ακραία. Διάσημη καλλιτέχνιδα, που παντρεύτηκε τον γκαλερίστα Jay Jopling, του έκανε δύο κόρες και παράλληλα μέσα από τις γνωριμίες του, έβγαλε δισεκατομύρια πουλώντας τις φωτογραφίες της σε συλλέκτες σε όλο τον κόσμο.

Συνεργάστηκε με πολύ γνωστούς ηθοποιούς, τυπικά πρότυπα μάτσο Χόλιγουντ άνδρες όπως ο Εd Harris, ο Robert Downey Junior κ.α. που τους φωτογράφισε να κλαίνε. Γύρισε βίντεο με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ να κοιμάται και το εξέθεσε στην Εθνική Πινακοθήκη της Βρετανίας. Και μέσα σε όλα αυτά προσβλήθηκε από καρκίνο του παχέως εντέρου το 2000. Τον ξεπέρασε και τρια χρόνια αργότερα προσβλήθηκε από καρκίνο του μαστού. Τον ξεπέρασε και αυτόν. Μετά ξεπέρασε και τον σύζυγο της Jay Jopling, καταπιάστηκε με την σκηνοθεσία και γνώρισε έναν άντρα 23 χρόνια μικρότερο της με τον οποίο παντρεύτηκε και έκανε δύο κόρες.

Σίγουρα θα μπορέσει να δώσει αυτό το ... «κάτι» διαφορετικό στην σκηνοθεσία του «Πενήντα αποχρώσεις του Γκρι».
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Η Τζένιφερ Λόπεζ θα πρωταγωνιστήσει στην ταινία για τους μεταλλωρύχους της Χιλής

Η ανακοίνωση για την έναρξη των γυρισμάτων του «The 33», όπως θα ονομάζεται το φιλμ, έγινε στις Κάννες κατά τη διάρκεια του 66ου Φεστιβάλ από τον παραγωγό του Μάικ Μενταβόι

Τρία χρόνια μετά την περιπέτεια των 33 Χιλιανών ανθρακωρύχων που συγκλόνισαν τον πλανήτη όταν έμειναν παγιδευμένοι για 69 ημέρες κάτω από τη Γη το 2010, η ταινία που θα αφηγηθεί την ιστορία τους παίρνει σάρκα και οστά με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ και τον Αντόνιο Μπαντέρας.

Η ανακοίνωση για την έναρξη των γυρισμάτων του «The 33», όπως θα ονομάζεται το φιλμ, έγινε στις Κάννες κατά τη διάρκεια του 66ου Φεστιβάλ από τον παραγωγό του Μάικ Μενταβόι ο οποίος δήλωσε πως στην ταινία θα πρωταγωνιστεί και ο Μάρτιν Σιν.

Η Λόπεζ δήλωσε μέσω του ατζέντη της ότι όταν ενημερώθηκε είπε «Ευχαριστώ Θεέ μου είμαι πραγματικά πολύ τυχερή». Τελευταία φορά που πρωταγωνίστησε η Τζένιφερ Λόπεζ σε ταινία ήταν τον περασμένο Ιανουάριο ήταν στο «Πάρκερ» ένα θρίλερ που δεν έχει έρθει στην Ελλάδα.

Ο Αντόνιο Μπαντέρας θα παίξει το ρόλο του «Σούπερ Μάριο», ή αλλιώς Μάριο Σεπουλβέντα που ήταν η ψυχή των ανθρακωρύχων επί 69 ημέρες

Αυστραλία: Ταινία για το νέο κύμα Ελλήνων μεταναστών

Πρωταγωνιστούν πολλοί γνωστοί Έλληνες ηθοποιοί, ενώ σκηνοθετεί η Μαρίνα Λεοντάρη.
Με το θέμα του νέου κύματος Ελλήνων μεταναστών στην Αυστραλία λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, καταπιάνεται η ταινία «Dream of a Shadow» και είναι αυστραλιανή παραγωγή. Γυρίσματα της ταινίας (που ίσως γίνει και τηλεοπτική σειρά) έγιναν και στην Αθήνα, ενώ θα ολοκληρωθούν τον ερχόμενο μήνα στη Μελβούρνη.

Πρωταγωνιστής είναι ο Σπύρος Χελιώτης, ο οποίος μετανάστευσε πριν ενάμιση χρόνο στη Μελβούρνη και συμπρωταγωνιστής του ο Νικήτας Μπάλλας, από τη Μελβούρνη.

Οι δύο φίλοι έγραψαν μαζί το σενάριο, εμπνευσμένοι από τις εμπειρίες των νεοφερμένων συμπατριωτών μας στην Αυστραλία. Της ταίνιας είχε προηγηθεί τηλεοπτική σειρά.

Τη σκηνοθεσία στην Ελλάδα έχει αναλάβει η Μαρίνα Λεοντάρη, η οποία είναι επίσης και συμπαραγωγός. Στο ελληνικό καστ συμμετέχουν η Ιωάννα Πηλιχού, η Σάννυ Χατζηαργύρη, ο Γιάννης Αϊβάζης, ο Βασίλης Παλαιολόγος, o Ντίνος Καρύδης, ο Κώστας Αρζόγλου και η γνωστή παρουσιάστρια/μοντέλο Μαρία Λουΐζα-Βούρου στο ντεμπούτο της ως ηθοποιού.

Επίσης, συμμετέχουν ο Αλέξανδρος Λασκαρίδης, ο Αλέξης Κατερίνης και ο Δημήτρης Γκόλας.



Το θερινό σινεμά ανθεί και πάλι μετά την αναβάθμιση υπηρεσιών

Απόλαυση ταινιών σε αναπαυτικές καρέκλες, με κοκτέιλ ή μενού τεσσάρων πιάτων με κρασί.

Θυμάστε την εποχή της μεγάλης αγωνίας για τα θερινά σινεμά; Τις μακάβριες λίστες με τους κινηματογράφους που δεν θα άνοιγαν ξανά; Τις δυσοίωνες προβλέψεις για τον αφανισμό μιας τόσο ελληνικής συνήθειας;

Καλοκαίρι 2013 και εν μέσω οικονομικής κρίσης, συρρίκνωσης εισιτηρίων και ανεξέλεγκτης πειρατείας στο Διαδίκτυο, η αγορά των θερινών σινεμά στην Αθήνα δείχνει να έχει βρει ένα νέο σημείο ισορροπίας. Ενας ιστορικός κύκλος με έντονα τα στοιχεία της νοσταλγίας, του συναισθηματισμού και της δραματοποίησης φαίνεται πως δίνει τη θέση του σε μια νέα φάση, που βασίζεται περισσότερο στον ρεαλισμό και σε μια πιο ψύχραιμη αποτίμηση της πραγματικότητας. Η αποδοχή του ρόλου που μπορούν να παίξουν οι θερινοί κινηματογράφοι στο σύνθετο μητροπολιτικό περιβάλλον της σημερινής Αθήνας έχει καλλιεργήσει ένα σιωπηρό ανταγωνισμό προς όφελος των θεατών. Οι υποδομές αναβαθμίζονται, έμφαση δίνεται στις υπηρεσίες που απολαμβάνει ο θεατής στις δύο ώρες που διαρκεί η ταινία. Οι ιδιοκτήτες των χώρων επενδύουν στο επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών, γνωρίζοντας ότι μια μερίδα θεατών επιλέγει πια με βασικό κριτήριο τον κινηματογράφο και όχι τόσο την ταινία.

Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και στην «Αθηναία» της οδού Χάρητος πρόσθεσαν από φέτος ένα σκαλάκι ανά δύο σειρές για να αναβαθμίσουν την οπτική επαφή των θεατών με τη μεγάλη οθόνη. Στο «Ελληνίς» της λεωφόρου Κηφισίας 29, στο πλούσιο «μενού» του κυλικείου (όπου διατίθενται και βιολογικά προϊόντα) προσθέστε και τα κοκτέιλ. Το γειτονικό «Ανεσις» προσφέρει ποικιλία καθιστικών: αναπαυτικές καρέκλες πάνω στο ξύλινο ντεκ ή στον εξώστη, σεζλόνγκ και ψηλά σκαμπό μπροστά από το ξύλινο μπαρ.

Εμφαση στην «κουζίνα» του δίνει παραδοσιακά και το «Σινέ - Φλοίσβος», ο παραλιακός κινηματογράφος του Παλαιού Φαλήρου που συνεργάζεται με την αλυσίδα «Domino’s». To «Σινέ - Φλοίσβος» είχε πρωτοπορήσει την περυσινή σεζόν φιλοξενώντας την πρώτη τρισδιάστατη προβολή σε θερινό σινεμά. Φέτος, η «μόδα» των 3D προβολών επεκτείνεται εντυπωσιακά.

Στην «prive veranda» της Αίγλης του Ζαππείου, ένα ζευγάρι μπορεί να απολαύσει την ταινία της επιλογής του συνοδεία ενός μενού τεσσάρων πιάτων με κρασί προς 25 ευρώ το άτομο.

Στο κέντρο, έντονο σινεφίλ χαρακτήρα έχουν κατακτήσει ο «Ζέφυρος» των Πετραλώνων, όπως και η «Λαΐς» της Ταινιοθήκης στο Γκάζι. Στα προσεχώς του Ιουνίου και του Ιουλίου, σημειώστε δύο σημαντικά ετήσια ραντεβού για τους πιστούς φίλους της Ταινιοθήκης της Ελλάδος. Στις 27 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου έρχεται στη «Λαΐδα» η 3η Εβδομάδα Βραζιλιάνικου Κινηματογράφου, με ένα πυκνό πρόγραμμα (26 ταινίες μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ) γεμάτο εκπλήξεις, όπως η πρώτη προβολή στην Ελλάδα της θρυλικής βραζιλιάνικης ταινίας «Οριο» (1930) του Μάριο Πεϊσότο. Αμέσως μετά, στις 4 έως τις 10 Ιουλίου ακολουθεί η 4η Εβδομάδα Ισπανικού Κινηματογράφου στην Αθήνα – μισός αιώνας κωμωδίας, με δώδεκα απολαυστικές ισπανικές κωμωδίες των τελευταίων δεκαετιών.

Για το «Θησείον», με τη συναρπαστική θέα προς την Ακρόπολη, η αρχή της σεζόν ήταν μάλλον μουδιασμένη. «Δεν μας βοήθησε ο καιρός», εξηγεί ο ιδιοκτήτης από το 1980 του ιδιαίτερου αυτού θερινού, Θωμάς Μανιάκης. «Από την Παρασκευή που βελτιώθηκαν οι καιρικές συνθήκες, παρατηρούμε μια αύξηση της κίνησης». Ο κ. Θ. Μανιάκης έχει υποδεχθεί φέτος τρία ξένα τηλεοπτικά συνεργεία από τη Γαλλία, την Κίνα και την Αργεντινή, ενδεικτικά του ξένου ενδιαφέροντος για την αθηναϊκή αυτή παράδοση. «Το 2012, και παρά την οικονομική κρίση, πήγε πολύ καλά», μας λέει, επιβεβαιώνοντας μια πραγματικότητα: όταν το επίπεδο υπηρεσιών βελτιώνεται, το κοινό ανταποκρίνεται.

Του Δημήτρη Ρηγόπουλου/kathimerini.gr

Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Από το χαρτί στη μεγάλη οθόνη


Η 31η Ιουλίου είναι η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προτάσεων για τα κινηματογραφικά σχέδια στο 9ο Φόρουμ Συμπαραγωγών Crossroads του 54ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης -θα πραγματοποιηθεί 1-10 Νοεμβρίου. 

Στόχος του Crossroads είναι να υποστηρίξει τους παραγωγούς ταινιών μυθοπλασίας μεγάλου μήκους, που σχετίζονται με τις περιοχές της Μεσογείου, της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης. Πρόταση μπορούν να καταθέσουν ενδιαφερόμενοι από τις εξής χώρες: Αίγυπτος, Αλβανία, Αλγερία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Γαλλία, Ελλάδα, Ιορδανία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λίβανος, Λιβύη, Μάλτα, Μαρόκο, Μαυροβούνιο, Ουγγαρία, Παλαιστίνη, ΠΓΔΜ, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Συρία, Τουρκία, Τυνησία.



agelioforos.gr

Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Η νέα ταινία του James McAvoy

English: James McAvoy at the 2010 Toronto Inte...
James McAvoy  (Photo credit: Wikipedia)
Ο Σκωτσέζος  James McAvoy είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους νέους ηθοποιούς στους οποίους μοιάζει να επενδύει το Χόλιγουντ για την “επόμενη μέρα” της Μέκκας του κινηματογράφου.

Με σειρά σημαντικών ρόλων στην καριέρα του μέχρι σήμερα, ο McAvoy εκπλήσσει με την επόμενη ταινία, το “Filth”, βασισμένη σε μυθιστόρημα που έχει γράψει ο συγγραφέας του Trainspotting, Irvine Welsh.

Το trailer που κυκλοφόρησε, τον δείχνει σε ρόλο μάλλον αντισυμβατικού επιθεωρητή της Αστυνομίας, που υιοθετεί μια σειρά από μη αναμενόμενες συμπεριφορές.

Ο ίδιος πάντως δήλωσε ότι ευχαριστήθηκε τον ρόλο του.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

Παγκόσμια κινηματογραφική πρεμιέρα της ταινίας RECYCLING MEDEA «ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΗΔΕΙΑ»

ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ                             ΜΟΥΣΙΚΗ                        ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ
  ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΗ ΚΟΥΤΟΥΛΑ   ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ  RENATO ZANELLA Μια Όπερα - Μπαλέτο σε Ταινία - 20 Ιουνίου Θέατρο Βadminton

Θα προλογίσει ο Μίκης Θεοδωράκης

Θα συντονίσει ο Παύλος Τσίμας

Η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας RΕCYCLING MΕDEA («Ανακυκλώνοντας τη Μήδεια») του Αστέρη Κούτουλα θα γίνει στο θέατρο Μπάντμιντον στις 20 Ιουνίου.

Η ιστορία της ταινίας για τη δολοφονία δυο παιδιών από την ίδια τη μητέρα τους προέρχεται από τον Ευριπίδη και είναι  ένα, από την αρχαιότητα και μετά, άπειρες φορές ανακυκλωμένο θέμα που δεν έχει χάσει τίποτα από τη σύγχρονη και φρικαλέα επικαιρότητά του. Πρόκειται για μια ταινία που ξεκίνησε από τη μαγνητοσκόπηση μιας παράστασης μπαλέτου και συνδέει τον αρχαίο ελληνικό Μύθο με την μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, τη χορευτική ερμηνεία της Μαρίας Κουσουνή, τη χορογραφία του Ρενάτο Ζανέλα και την ερμηνεία της Μουσικής Ακαδημίας της Αγίας Πετρούπολης.

Το φιλμ ξεκινάει με τα πρώτα μέτρα της μουσικής του μεγάλου δημιουργού Μίκη Θεοδωράκη και τελειώνει με τα τελευταία μέτρα της μουσικής του, η οποία συνοδεύει τις λιγοστές φράσεις που προφέρονται. Έξι σολίστες χορευτές, ανάμεσά τους η εξαιρετική Μαρία Κουσουνή ως Μήδεια – σε εκφραστικές κοντινές λήψεις, λυρικές χορευτικές σκηνές, αποκαλυπτικές καταστάσεις πρόβας, μια μείξη από κλασικό μπαλέτο και σύγχρονο εκφραστικό χορό, συνυφασμένη με εικόνες από εξεγερμένους και κουκουλοφόρους νεαρούς, βαριά οπλισμένους και ανεξέλεγκτους αστυνομικούς, μορφές από έναν άλλον, αμείλικτο κόσμο που έχει σφετεριστεί την καθημερινή πραγματικότητα.

Μέσα σε αυτό τον κόσμο προβάλλει ξαφνικά η μορφή της δεκαπεντάχρονης Βella Οelmann που, παίζοντας τον ίδιο της τον εαυτό, κάνει το κινηματογραφικό ντεμπούτο της. Η αθωότητα που είναι καταραμένη, εξοβελισμένη από την κοινωνία, στο έλεος της εξάντλησης, της απογοήτευσης, της έλλειψης στοργής.

Είναι μια ταινία αφιερωμένη σε αμήχανους γονείς και ιδίως σε νέους που προσπαθούν να κατανοήσουν τη σκληρή μοίρα που τους επιφυλάσσει το μέλλον. Τους νέους που οι ίδιοι οι γονείς τους τούς έφραξαν το δρόμο.

Μετά την προβολή της ταινίας θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συντελεστές. Συντονίζει ο Παύλος Τσίμας.


RΕCYCLING MΕDEA
(ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΗΔΕΙΑ)

«Η Μήδεια σκοτώνει τα παιδιά της. Η Μήδεια κοιτάει μόνο τον εαυτό της. Ήταν το σήμερα που κίνησε το ενδιαφέρον μου. Κείμενο, μουσική και χορός ενωμένα σε μια ταινία, η οποία δε μου άφησε καμία άλλη διέξοδο, παρά εκείνη στον ζόφο μιας κοινωνίας που καθημερινά σκοτώνει τα παιδιά της. Μέσα στην οποία σκοτώνουμε τα παιδιά μας.

Ήθελα να κάνω ένα τεράστιο, ασυνήθιστο και άκρως συναισθηματικό «βίντεο κλιπ», που να ασχολείται με τον πόθο για ελευθερία μιας απελπισμένης γυναίκας και τον πόθο για ελευθερία μιας νεολαίας που έχει ριζοσπαστικοποιηθεί. Και οι δύο προδομένοι και πουλημένοι. Και οι δύο σε εμπόλεμη κατάσταση με την κοινωνία.

Την ταινία αυτή αφιερώνω στη σημερινή γενιά γονιών που έκλεψε τα όνειρα από τα ίδια τα παιδιά της, τους πήρε τις προοπτικές και έπαιξε στα ζάρια το μέλλον τους. Γονείς που ζούσαν λες και δεν υπήρχε αύριο. Γονείς που αποξενώθηκαν από τον εαυτό τους, αιχμαλωτισμένοι στο δικό τους κόσμο, σε άλυτες συγκρούσεις. Μέσα από τη φιγούρα της δεκαπεντάχρονης και καταραμένης Βella διακρίνουμε το μέλλον που την περιμένει, με όλα όσα εκκρεμούν ακόμα. Μέσα από κάθε φιγούρα ενήλικα διακρίνουμε τη νεολαία, που ήταν σε εξέλιξη.»

Αστέρης Κούτουλας


Αποσπάσματα κριτικών

«Υπέροχη ταινία! Μια σκηνοθεσία που είναι μοντέρνα και ουσιαστική και συνδυάζει τολμηρά το απώτατο παρελθόν της Ελλάδας με το παρόν και το μέλλον της.»
Έθνος


«Το φιλμ βασίζεται στον αρχαιοελληνικό μύθο, αλλά ένας παραλληλισμός χρησιμοποιείται ως κεντρική ιδέα: Όπως η Μήδεια σκότωσε τα παιδιά της, έτσι και η Ελλάδα σκοτώνει τα δικά της. Πλέον η τραγωδία δεν εκτυλίσσεται σε οικογενειακό επίπεδο, αλλά σε κοινωνικό.»
Τα Νέα


Παγκόσμια κινηματογραφική πρεμιέρα της ταινίας

RECYCLIΝG MΕDEA
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΗΔΕΙΑ»

20 Ιουνίου στις 20:30
Θέατρο Βadminton


Σκηνοθεσία: Αστέρης Κούτουλας

Σενάριο: Αστέρης και Ίνα Κούτουλα

Καλλιτεχνική επιμέλεια: Klaus Salge

Φωτογραφία: Μιχάλης Γερανιός

Μοντάζ: Babette Rosenbaum

Ηχοληψία: Klaus Salge

Μείξη ήχου: Sebo Lilge

Ηχοληψία και μείξη όπερας: Αλέξανδρος Καρόζας

Μακέτες: Frank Wonneberg

Επεξεργασία χρωμάτων: Antonia Gogin

Casting και βοηθός σκηνοθέτη: Μάρσια Τζιβάρα

Ηλεκτρολόγος: Βασίλης Δημητριάδης

Μακιγιάζ: Saretta Rosa

Δεύτερη κάμερα (μπαλέτο): Αστέρης Κούτουλας

Πρόσθετη φωτογραφία: Στέφανος Βιδάλης, Λευτέρης Ελευθεριάδης,

Ιωάννης Μυρωνίδης, Βασίλης Νούσης, Vrost και James Chryssanthes (ASC)

Συντονισμός παραγωγής στην Ελλάδα: Δημήτρης Κούτουλας

Διεύθυνση παραγωγής: Brigit Mulders

Παραγωγή μουσικής ηχογράφησης: Μίκης Θεοδωράκης, Αλέξανδρος Καρόζας και Αστέρης Κούτουλας

Εκδότες: Romanos Productions και Schott Music

Μια παραγωγή του Αστέρη Κούτουλα και του Klaus Salge

Εισιτήρια: 8€
20 Ιουνίου στις 20:30
Θέατρο Badminton

Προπώληση
www.abcd.gr | www.viva.gr | Public | Forthnet | Παπασωτηρίου | 210-8840600
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

«Δεν κλείνει το Κέντρο Κινηματογράφου» διαβεβαίωσε ο Τζαβάρας

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου δεν κλείνει, διαβεβαίωσε την Τετάρτη ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Κώστας Τζαβάρας, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, διαψεύδοντας τις φήμες που είχαν προκύψει από συνέντευξη του άτυπου συμβούλου του, Γιάννη Σολδάτου.

Ο Κώστας Τζαβάρας απέφυγε να ασκήσει ευθέως κριτική στον Γιάννη Σολδάτο, λέγοντας ότι «καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει τη γνώμη του».

Η υπόλοιπη συνέντευξη Τύπου περιστράφηκε γύρω από θέματα που αφορούν το σινεμά και «ταλανίζουν» εδώ και χρόνια τους κινηματογραφιστές, όπως ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση ώστε να τηρηθεί ο κινηματογραφικός νόμος και τα τηλεοπτικά κανάλια να αποδίδουν το 1,5% στον κινηματογράφο.

Παράλληλα, εκφράστηκε η ανάγκη να γυρίζονται ξένες ταινίες στην Ελλάδα, καθώς και η ανάγκη διεκδίκησης των από το 2006 οφειλών του Δημοσίου προς το Ε.Κ.Κ., από επιστροφή Φ.Π.Α. (έχει αποδοθεί ολοκληρωτικά στο Ε.Κ.Κ. μέχρι και το 2010 και συνεχίζεται η αποπληρωμή για το 2011).

Ο γενικός διευθυντής του Κέντρου Κινηματογράφου, Γρηγόρης Καραντινάκης, ανακοίνωσε ότι έως το φθινόπωρο θα έχουν αποπληρωθεί τα χρέη του Κέντρου προς παραγωγούς, σκηνοθέτες, σεναριογράφους, εργαστήρια, τεχνικούς.

Το διάστημα 2012-2013 δαπανήθηκαν 256.848 ευρώ για την ενίσχυση και προώθηση 43 ελληνικών ταινιών. Το 2013 εγκρίθηκε το ποσό του 1.123.000 ευρώ για την παραγωγή και ενίσχυση των ελληνικών ταινιών.

Την περίοδο 2011-2013 η Ελλάδα συμμετείχε σε 374 διεθνή φεστιβάλ και 170 πολιτιστικές εκδηλώσεις σε συνεργασία με πρεσβείες, μουσεία, ιδρύματα και συλλόγους ομογενών.

Σε αυτό το διάστημα απονεμήθηκαν σε ελληνικές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους 56 βραβεία.

Στα αρνητικά στοιχεία που ανακοινώθηκαν ήταν η πτώση των εισιτήριων στο πρώτο πεντάμηνο του 2013 κατά περίπου 22%.

Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Δύο ελληνικές ταινίες στο Φεστιβάλ του Εδιμβούργου


Tο «Συγχαρητήρια Στους Αισιόδοξους?» της Κωνσταντίνας Βούλγαρη και η «Χαρά» του Ηλία Γιαννακάκη συμπεριλήφθηκαν στο πρόγραμμα του Διεθνούς Φεστιβάλ του Εδιμβούργου...

Σε μία από τις σημαντικότερες και ιστορικότερες ευρωπαϊκές κινηματογραφικές διοργανώσεις θα ταξιδέψουν το «Συγχαρητήρια στους Αισιόδοξους?» της Κωνσταντίνας Βούλγαρη και η «Χαρά» του Ηλία Γιαννακάκη, αφού το Διεθνές Φεστιβάλ του Εδιμβούργου συμπεριέλαβε τις δύο ταινίες στο επίσημο πρόγραμμά του.

Η «Χαρά» του Ηλία Γιαννακάκη, που έκανε την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, παίρνει μέρος στο Διεθνές Διαγωνιστικό τμήμα και είναι η ιστορία μιας γυναίκας που απαγάγει ένα μωρό από ένα μαιευτήριο και περνά τις επόμενες μέρες φροντίζοντάς το. Ο επίσημος κατάλογος του Φεστιβάλ το περιγράφει ως μια «λιτή, σχεδόν κλασική αφήγηση μιας τραγωδίας που θα μπορούσε να συμβεί οπουδήποτε και οποτεδήποτε – όχι απλώς σε μια κοινωνία σε βαθιά κρίση όπως τη σημερινή Ελλάδα».

Το «Συγχαρητήρια στους Αισιόδοξους?», από την άλλη, θα προβληθεί στο πλαίσιο του Πανοράματος και αφηγείται την ιστορία μιας εντελώς διαφορετικής γυναίκας, που ζει όμως και εκείνη τη δική της κρίση: η Ηλέκτρα ζει και δουλεύει στην Αθήνα, κάνει μπέιμπι σίτινγκ για να βγάλει λεφτά, τσακώνεται με τους γονείς της, επισκέπτεται τον πολιτικό κρατούμενο φίλο της και προσπαθεί να βρει την θέση της στην ταραγμένη πόλη της Αθήνας. «Ο θυμός και το χιούμορ πάνε χέρι-χέρι στη χειροποίητη αυτή ταινία, η οποία δεν είναι ένα σκοτεινό πορτρέτο μιας χώρας που καταρρέει αλλά προσφέρει ένα τρυφερό βλέμμα σε μια νέα γενιά που αναζητά νέο νόημα και ελπίδα.»
Το Φεστιβάλ του Εδιμβούργου θα διαρκέσει από τις 19 ως τις 30 Ιουνίου.

cinemag

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...