Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

«Man at Sea»: Η ταινία του Κωσταντίνου Γιάνναρη στους κινηματογράφους


Η ταινία του Κωνσταντίνου Γιάνναρη, «Man at Sea», που δίχασε κοινό και κριτικούς και προκάλεσε αμφιλεγόμενες αντιδράσεις για το δημιουργό της, παρουσιάζεται σε  προβολή director's cut, στις κινηματογραφικές αίθουσες από τις 28 Φεβρουαρίου.
Το «Man at Sea» έχει αποσπάσει το Βραβείο Rotary International στο 12ο European Film Festival στο Lecce της Ιταλίας, καθώς και το Βραβείο Φωτογραφίας στα Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου το 2012.


Επίσης, έχει συμμετάσχει στα εξής Φεστιβάλ:

-2012 EU Human Rights Cinema Days, 10 cities in Turkey
- CineClub Hellenique, Luxemburg 2012
- Melbourne Greek Film Festival 2012
- Algiers Film Festival 2012
- Berlin International Film Festival 2011 – Official special selection of Panorama

Η ταινία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2011 στο Φεστιβάλ του Βερολίνου ως επίσημη συμμετοχή στο «Panorama Special». Η ανταπόκριση που είχε η ταινία στην πρώτη της προβολή από τον ελληνικό και διεθνή Τύπο, αλλά και από το κοινό του Φεστιβάλ, οδήγησαν τον σκηνοθέτη να ξαναμοντάρει την ταινία και να την παρουσιάσει στην νέα, τελική της μορφή, τον Νοέμβριο του 2011 στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

«...Το σινεμά του Κωνσταντίνου Γιάνναρη, ακραίο, ρεαλιστικό, ισορροπεί στο τεντωμένο σκοινί της ανθρώπινης πραγματικότητας. Χωρίς δικλίδες ασφαλείας, διεισδύει σε δυσλειτουργικούς μικρόκοσμους, αποδομώντας στερεότυπα, εγείροντας ερωτήματα που ξεφεύγουν από τα προφανή. Θέματα ταυτότητας, φύλου και φυλής, η μετανάστευση, ο «ξένος», η οικογένεια, βρίσκονται στο στόχαστρο του δημιουργού, καθρεφτίζοντας έναν κόσμο μακριά από ωραιοποιήσεις κι εύκολους συναισθηματισμούς», ανέφερε στον Τύπο ο Διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Εϊπίδης.


Σύνοψη του έργου:

Μετά από τον μακροχρόνιο χωρισμό που ακολούθησε το θάνατο του γιου τους, ο Άλεξ και η Κέιτ συναντιούνται ξανά στο δεξαμενόπλοιο Sea Voyager. Την ίδια μέρα, ο Άλεξ σώζει 30 έφηβους μετανάστες που έχουν ναυαγήσει μεσοπέλαγα. Ο ιδιοκτήτης της σχεδόν χρεοκοπημένης πλοιοκτήτριας εταιρίας πιέζει τον Άλεξ να λύσει το θέμα άμεσα, αλλά κάθε προσπάθειά του οδηγεί σε αδιέξοδο. Κι ενώ κάποια μέλη του πληρώματος δημιουργούν στοργικούς δεσμούς με τα παιδιά- ανάμεσά τους και η Κέιτ, που δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στη μητρότητα- οι περισσότεροι θεωρούν ότι οι «επισκέπτες» τους έχουν κάνει κατάχρηση της φιλοξενίας τους. Αδυνατώντας να χειριστεί την αυξανόμενη ένταση και επηρεασμένος από το χαμό του γιού του, ο Άλεξ προχωρά σε μια σειρά από λάθος ενέργειες ώσπου τελικά βρίσκει το θάρρος να ξεπεράσει τον εαυτό του.


Συντελεστές:

Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Κωνσταντίνος Γιάνναρης
Πρωταγωνιστούν: Αντώνης Καρυστινός, Θεοδώρα Τζήμου, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Κωνσταντίνος Σειραδάκης, Στάθης Παπαδόπουλος, Θανάσης Ταταύλαλης, Νίκος Τσουράκης, Στάθης Αποστόλου, Chalil Ali Zada, Rahim Rahimi
Δ. Φωτογραφίας: Άγγελος Βισκαδουράκης, Γιώργος Αργυροηλιόπουλος
Μοντάζ: Κωνσταντίνος Γιάνναρης, Μιχάλης Μηνακούλης, Χρήστος Γιαννακόπουλος, Ιωάννα Σπηλιοπούλου
Ήχος: Αντώνης Σαμαράς
Μουσική: Άκης Δαούτης
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Γιώργος Γεωργίου
Κοστούμια: Τριάδα Παπαδάκη
Παραγωγός: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος
Συμπαραγωγή: ΕΚΚ, ΕΡΤ, ΝOVA, Giannaris Films, 2/35, Yafka, Black Orange

Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

2 VIDEOS - 85α Οσκαρ: Θρίαμβος του Ντάνιελ Ντέι-Λιούις και του Μπεν Αφλεκ

Ο σκηνοθέτης, ηθοποιός και παραγωγός του «Argo» Μπεν Αφλεκ με το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας 
Ο Μπεν Αφλεκ θριάμβευσε αποσπώντας το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας για το «Argo», ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις έγινε ο μοναδικός ηθοποιός με τρία αγαλματάκια και ο Ανγκ Λι επικράτησε με τη «Ζωή του Πι» του ακριβοθώρητου Στίβεν Σπίλμπεργκ και του «Λίνκολν» στη σκηνοθεσία. 

Η 85η τελετή απονομής των Οσκαρ είχε απ' όλα: ανατροπές, θριάμβους, απογοητεύσεις μέχρι και παρέμβαση του Λευκού Οίκου, αφού την ανακοίνωση για το κορυφαίο χρυσό αγαλματάκι - αυτό για την καλύτερη ταινία που απένειμε ο Τζακ Νίκολσον - την έκανε η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ σε μήνυμα από τον Λευκό Οίκο.


Με την καθιερωμένη παρέλαση στο κόκκινο χαλί και το ρομαντικό χορό της Σαρλίζ Θερόν με τον Τσάνινγκ Τατούμ, ξεκίνησε περίπου στις 03.30 (ώρα Ελλάδας) η λαμπερή βραδιά των φετινών βραβείων Οσκαρ, στην αίθουσα Dolby Theater του Λος Αντζελες.

Καυστικός και είρων ο οικοδεσπότης Σεθ ΜακΦάρλαν αστειεύτηκε με το φαβορί για το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας το φιλμ «Argo» λέγοντας πως επειδή επιχείρηση διάσωσης των Αμερικανών στο Ιράν ήταν top secret «άκρως απόρρητη» δεν μπορούσαν οι κριτικοί της Ακαδημίας να γνωρίζουν τον σκηνοθέτη της, Μπεν Αφλεκ - μια ατάκα για την «αδικία» που κατά πολλούς υπέστη ο Αφλεκ που δεν ήταν υποψήφιος για το Οσκαρ Σκηνοθεσίας.

Από τις καλύτερες στιγμές της 85ης τελετής απονομής ήταν πάντως η εμφάνιση της μεγάλης ντίβας Σίρλεϊ Μπάσι, 76 ετών σήμερα, συνοδευομένη από ένα πρώην κορίτσι του πράκτορα 007, τη Χάλι Μπέρι.

Ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις με το τρίτο Οσκαρ της καριέρας του για το Λίνκολν. Είναι ο μοναδικός άνδρας ηθοποιός που έχει πετύχει κάτι τέτοιο στα 85 χρόνια του θεσμού των Οσκαρ 
Η Μπάσι ερμήνευσε το θρυλικό «Goldfinger», στο πλαίσιο του αφιερώματος στις ταινίες Τζέιμς Μποντ καθώς εφέτος συμπληρώθηκαν 50 χρόνια του κινηματογραφικού ήρωα. Το αφιέρωμα επιστεγάστηκε με την απονομή του Οσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού για το «Skyfall» στην Αντέλ.

Η 24χρονη σταρ, η οποία είχε τραγουδήσει το «Skyfall», το θέμα της ομότιτλης τελευταίας ταινίας του Μποντ, λίγα λεπτά νωρίτερα κατά την έναρξη της τελετής παρέλαβε το χρυσό αγαλματίδιο με δάκρυα στα μάτια. «Είναι υπέροχο» δήλωσε συγκινημένη και αμέσως πρόσθεσε: «Και εσείς είστε υπέροχοι».

Είναι η πρώτη φορά εδώ και μισό αιώνα που τραγούδι ταινίας Τζέιμς Μποντ κερδίζει το σχετικό Οσκαρ. Το 1981 είχε προταθεί το «For Your Eyes Only» αλλά είχε χάσει από το «Arthur».

Θρίαμβος του Αφλεκ

Το Οσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας κέρδισε το «Amour» του αυστριακού Μίκαελ Χάνεκε, ο οποίος εφέτος έχει αποσπάσει και τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες και το Σεζάρ.

Θριαμβευτής της βραδιάς ήταν η ταινία «Argo» του Μπεν Αφλεκ, ο οποίος κατά πολλούς αδικήθηκε επειδή δεν προτάθηκε για το Οσκαρ Σκηνοθεσίας. Ο Αφλεκ πήρε το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Είναι η πρώτη φορά από τον «Σοφέρ της Κυρίας Ντέιζι» που το 1989 είχε κερδίσει το χρυσό αγαλματάκι για την Καλύτερη Ταινία, χωρίς να είναι υποψήφιο για Οσκαρ Σκηνοθεσίας.

Εμφανώς συγκινημένος, αφού ευχαρίστησε όσους εργάστηκαν για το «Argo» - στο πλευρό του ήταν οι συμπαραγωγοί του φιλμ Γκραντ Χέλοφ και Τζορτζ Κλούνεϊ -, αποκάλεσε «μεγαλοφυία» τον Στίβεν Σπίλμπεργκ και είπε: «Στη ζωή δεν έχει σημασία όταν πέφτεις κάτω. Αυτό που έχει σημασία είναι όταν σηκώνεσαι», προσέθεσε συγκρατώντας με δυσκολία τα δάκρυά του.

 

Ο Μπεν Αφλεκ πάντως το γλέντησε στα παρασκήνια με τα φιλαράκια του, τον Τζορτζ Κλούνεϊ αλλά και τον Τζακ Νίκολσον που το έδωσε το αγαλματάκι στη σκηνή του Dolby Theater. Δήλωσε απογοητευμένος που δεν είχε προταθεί για το Οσκαρ Σκηνοθεσίας, «αλλά όταν βλέπω άλλους σκηνοθέτες, που επίσης δεν προτάθηκαν - Ταραντίνο, Μπίγκελοου, Αντερσον - ήταν μια σκληρή χρονιά τελικά. Είμαι πραγματικά, πραγματικά ευγνώμων για το Οσκαρ» είπε.

Οσκαρ σκηνοθεσίας στον Ανγκ Λι

Το Οσκαρ Σκηνοθεσίας κέρδισε τελικά - για δεύτερη φορά- μάλιστα ο Ανγκ Λι για την ταινία «Η ζωή του Πι».

Ο 58χρονος σκηνοθέτης, που γεννήθηκε στην Ταϊβάν, είχε κερδίσει το Οσκαρ σκηνοθεσίας και το 2006 για την ταινία «Brokeback Mountain». Ο Ανγκ Λι, που επικράτησε του Στίβεν Σπίλμπεργκ («Λινκολν»), μπαίνει στο «κλαμπ» των σκηνοθετών με δύο αγαλματάκια στο οποίο «μέλη» είναι ο Κλιντ Ιστγουντ, ο Ολιβερ Στόουν και ο ίδιος ο Σπίλμπεργκ.


Η πρώτη αντίδραση του Ανγκ Λι στο άκουσμα ότι του απονέμεται το Οσκαρ σκηνοθεσίας για τη «Ζωή του Πι»
Το ρεκόρ του Ντάνιελ Ντέι-Λιούις

Ιστορικά η βραδιά θα αποτελέσει ορόσημο για το βραβείο που απέσπασε δικαίως ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις. Παραλαμβάνοντας το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρολου για την ερμηνεία του στο «Λίνκολν» από τη σπουδαία Μέριλ Στριπ, ο αγγλο-ιρλανδός ηθοποιός έγινε ο μοναδικός άνδρας ηθοποιός που έχει στην κατοχή του τρία χρυσά αγαλματάκια: Ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις είχε κερδίσει το πρώτο του Οσκαρ το 1989 για την ταινία «Το Αριστερό μου Πόδι» και το δεύτερο το 2007 για την ταινία «There Will be Blood».

Ντέι-Λιούις, αφού ευχαρίστησε τη γυναίκα του Ρεβέκα και τον σκηνοθέτη της ταινίας Στίβεν Σπίλμπεργκ απέδωσε την τιμή που τού έγινε «στο μυστηριωδώς υπέροχο μυαλό, σώμα και πνεύμα του Αβραάμ Λίνκολν».

Παραλαμβάνοντας το βραβείο από τη Μέριλ Στρίπ, ο Ντέι-Λιούις αστειεύτηκε: «Η πλάκα είναι ότι τρία χρόνια πριν ήθελα να παίξω τη Μάργκαρετ Θάτσερ. Και η Μέριλ ήταν η πρώτη επιλογή του Στίβεν (Σπίλμπεργκ) για να παίξει τον Αβραάμ Λίνκολν»...

 

Για να γίνει κατανοητός ο άθλος του Ντέι-Λιούις, αρκεί να σημειωθεί ότι από δύο Οσκαρ έχουν ο Τζακ Νίκολσον, o Τομ Χανκς, ο Ντάστιν Χόφμαν.

Σπουδαία ήταν νύχτα και για την Αν Χάθαγουεϊ αφού με το Οσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου για τους «Αθλίους» έφθασε τα τρία για την ίδια ερμηνεία: είχαν προηγηθεί η Χρυσή Σφαίρα και τα Bafta.

Αναλυτικά οι νικητές των 85ων βραβείων Οσκαρ είναι:

-Οσκαρ Kαλύτερης Tαινίας κέρδισε το «Argo» του Μπεν Άφλεκ.

-Ο Ντάντιελ Ντέι-Λιούις κέρδισε το Οσκαρ Καλύτερου Ηθοποιού - για τρίτη φορά- για την ερμηνεία του Λίνκολν στην ομώνυμη ταινία.

- Η Τζένιφερ Λόρενς κέρδισε το Οσκαρ Καλύτερης Ηθοποιού, για το ρόλο της νεαρής χήρας στην ταινία «Silver Linings Playbook».

- Ο Κριστόφ Βαλτς κέρδισε το Οσκαρ Β' Ανδρικού ρόλου στην ταινία «Τζάνγκο ο Τιμωρός»-Django Unchained- του Κουέντιν Ταραντίντο

- Η Αν Χάθαγουεϊ κέρδισε το Οσκαρ Β' Γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία « Οι Άθλιοι» -Les Miserables- του Τομ Χούπερ.

- Το «Amour» του αυστριακού σκηνοθέτη Μίκαελ Χάνεκε πήρε το Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

-Ο Ανγκ Λι κέρδισε το Οσκαρ Σκηνοθεσίας για την ταινία «Η Ζωή του Πι».

- To Oσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου πήρε ο Κουέντιν Ταραντίνο για το «Τζάνγκο».

- Το Οσκαρ διασκευασμένου σεναρίου κέρδισε ο Κρις Τέριο για το «Argo», ενώ για την ίδια ταινία κέρδισε το Οσκαρ μοντάζ ο Γουίλιαμ Γκόλντενμπεργκ.

- Καλύτερης Ταινίας Animation στο «Brave» της Pixar.

- Ο Κλαούντιο Μιράντα κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Φωτογραφίας με την ταινία «Η Ζωή του Πι», κατά την απονομή των φετινών Όσκαρ.

- Η ίδια ταινία κέρδισε και το Οσκαρ Οπτικών Εφέ.

-Το Οσκαρ Καλύτερης Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης κέρδισαν οι Ρικ Κάρτερ και Τζιμ Έρικσον για την ταινία «Λίνκολν».

-Καλύτερο τραγούδι κρίθηκε το «Skyfall» της Adele για την ομότιτλη ταινία του Τζέιμς Μποντ.

- Το Οσκαρ κοστουμιών κέρδισε η «Άννα Καρένινα» για την Ζακλίν Ντουράν σε μια ταινία που δεν πολυακούστηκε, παρά το «πρεστίζ» της «μοντέρνας» μεταφοράς (ίσως αυτό να ήταν το πρόβλημα).

-Όσκαρ μακιγιάζ και κομμώσεων δόθηκαν για την ταινία «Οι Άθλιοι» στους Λίζα Γουέσκοτ και Τζούλι Ντάρτνελ.

Τέλος, το Οσκαρ καλύτερου ηχητικού μοντάζ δόθηκε εξ ημισείας (πρωτοφανές!) στα “Zero Dark Thirty” και “Skyfall”.

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

Η Μισέλ Ομπάμα ανακοίνωσε το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας για το «Argo».

Εκλαψε στο τέλος της ομιλίας του ο Μπεν Αφλεκ.

Τρίτο Οσκαρ για τον Ντάνιελ Ντέι-Λιούις («Λινκολν») μετά το «Αριστερό μου Πόδι» και το «Θα Χυθεί Αίμα».

Πρώτη φορά που τραγούδι ταινίας Τζέιμς Μποντ κερδίζει Οσκαρ.

Ο Ανγκ Λι έφθασε τα δύο Οσκαρ Σκηνοθεσίας, όσα ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, Ολιβερ Στόουν και Κλιντ Ιστγουντ.

Δεύτερο Οσκαρ Σεναρίου για τον Κουεντίν Ταραντίνο για το «Τζάνγκο». Είχε βραβευτεί το 1995 για το «Pulp Fiction».

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Συμμετοχές στο 3ο Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας.

Το Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι αρχίζει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο 3ο Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας.

Το Φεστιβάλ, προωθώντας την ιδέα του ψηφιακού κινηματογράφου περιλαμβάνει ταινίες μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης, κινουμένων σχεδίων πειραματικές, video art, και σπουδαστικές ταινίες που δημιουργήθηκαν με την χρήση των νέων ψηφιακών μέσων.Το 3o Φεστιβάλ, διάρκειας 8 ημερών, θα διεξαχθεί μέσα στον Σεπτέμβριο (Θα ανακοινωθούν οι ημερομηνίες)Στο πλαίσιο του διαγωνιστικού χαρακτήρα του Φεστιβάλ απονέμονται τα κάτωθι βραβεία:


Α’ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους
Β’ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους
Γ’ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους
Καλύτερης Tαινίας Τεκμηρίωσης
Καλύτερης Σκηνοθεσίας
Καλύτερη Σκηνογραφίας
Καλύτερο Video Art
Καλύτερο Πειραματικό
Καλύτερο Κινούμενο Σχέδιο
Καλύτερης Ερμηνείας
Καλύτερης Φωτογραφίας
Καλύτερου Μοντάζ
Καλύτερου Σεναρίου
Καλύτερης Μουσικής
Τιμιτικές Διακρίσεις

Η Πολιτιστική Εταιρεία ΚΟΥΙΝΤΑ σε συνεργασία με την Σχολή Τεχνών L.A. THEATER διοργανώνει το Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Μικρού Μήκους Αθήνας.Το Φεστιβάλ φιλοδοξεί να καθιερώσει ένα τόπο συνάντησης των δημιουργών και των θεατών του κινηματογράφου, με προβολές και άλλες εκδηλώσεις, σε χώρους που δεν είναι κατ’ ανάγκην κινηματογραφικές αίθουσες, αλλά που προσφέρονται για το διάλογο του κοινού με τους δημιουργούς, απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.Αιτήσεις Συμμετοχής και τον κανονισμό μπορείτε να βρείτε στο ιστότοπο του φεστιβάλ www.shortfilmfestival.gr

Διοργάνωση-Υποστήριξη
Κινηματογραφική Εταιρεία KOYINTA www.kouinta-production.gr
Σχολή Τεχνών LA Theater www.latheater.gr

Partner
International Nature Film Festival of Vaasa http://wildlife.vaasa.fi/index.php/en/

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Στη ρουμάνικη ταινία «Child's Pose» απονεμήθηκε η Χρυσή Άρκτος


Στη ρουμάνικης παραγωγής ταινία Child's Pose (Pozitia Copilului) σε σκηνοθεσία Κάλιν Πέτερ Νέτζερ απονεμήθηκε πριν από λίγο η Χρυσή Άρκτος, το βραβείο για την καλύτερη ταινία του 63ου φεστιβάλ κινηματογράφου του Βερολίνου.

Το βραβείο σκηνοθεσίας της Μπερλινάλε απονεμήθηκε στον Αμερικανό κινηματογραφιστή Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν για την κωμωδία Prince Avalanche, το βραβείου πρώτου γυναικείου ρόλου στη Χιλιανή ηθοποιό Παουλίνα Γκαρσία για το φιλμ Gloria και του πρώτου ανδρικού ρόλου στον Νάζιφ Μούτζιτς, που δεν είναι εκπαιδευμένος ηθοποιός κι έπαιξε τον εαυτό του στο βοσνιακό δράμα An Episode in the Life of an Iron Picker (Epizoda u Zivotu Beraca Zeljeza).

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Ο ασυμβίβαστος Ρίβερ Φίνιξ «επιστρέφει» στο σινεμά 20 χρόνια μετά το θάνατό του


Ο Ρίβερ Φίνιξ επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη 20 χρόνια μετά τον θάνατό του, με την προβολή της ταινίας «Dark blood» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και στο Φεστιβάλ του Μαϊάμι.

Είναι η τελευταία δουλειά του ασυμβίβαστου σταρ της μεγάλης οθόνης που έμεινε ανολοκλήρωτη όταν εκείνος πέθανε ξαφνικά το 1993 από υπερβολική χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Το φιλμ σκονιζόταν σε μια αποθήκη όταν ο σκηνοθέτης Τζορτζ Σλούιζερ αποφάσισε πέρσι να ολοκληρώσει την ταινία. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησε μοντάζ και αφήγηση για τις ελάχιστες σκηνές που έλειπαν.
 πρεμιέρα της έγινε στο φεστιβάλ της Ολλανδίας το 2012. Μετά το φεστιβάλ του Βερολίνου, σειρά έχει το Μαϊάμι στην 1η Μαρτίου.

Ο σκηνοθέτης ωστόσο δηλώνει πως δεν έχει σκοπό να αναζητήσει εταιρεία διανομής για την προβολή της σε κινηματογραφικές αίθουσες ανά τον κόσμο.

«Υπάρχουν δισεκατομμυριούχοι παραγωγοί - επιχειρηματίες που πιθανότατα έχουν κάπου ξεχασμένη μια ταινία. Δεν ενδιαφέρονται για τις ταινίες, ούτε για τον πολιτισμό. Ενδιαφέρονται μόνο για το χρήμα» λέει ο ολλανδός Τζορτζ Σλούιζερ.

Ο ουαλός ηθοποιός Τζόναθαν Πράις, που παίζει επίσης στην ταινία, φέρνει στο μυαλό του στιγμές από την συνεργασία του με τον Φίνιξ. «Σε καμία περίπτωση δεν τον θυμάμαι όμως να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών. Ηταν αφοσιωμένος στη δουλειά του» λέει.

Ο Ρίβερ Φίνιξ, αδερφός του επίσης ηθοποιού Χοακίν Φίνιξ, πέθανε σε ηλικία 23 ετών στο κλαμπ The Viper Room στο Λος Αντζελες – ιδιοκτήτης του οποίου ήταν ο Τζόνι Ντεπ.

Enhanced by Zemanta

Προβολές των βραβευμένων ταινιών του 2ου Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας

η κέλυ τινάζει τα σεντόνια
Προβολές των βραβευμένων ταινιών του 2ου Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας 

Η Κινηματογραφική Εταιρεία ΚΟΥΙΝΤΑ σε συνεργασία με την εταιρεία «Ορίζοντας Γεγονότων» και τον Κινηματογράφο Μικρόκοσμο ( Λεωφ. Συγγρού 106, στάση μετρό Συγγρού-Φιξ) 
Προβάλει τις βραβευμένες ταινίες του 2ου Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας.Η αρχή θα γίνει στις 2 Μαρτίου και ώρα εναρξης για τις ταινίες 23:30 ,ενώ από τις 22:30 θα ακούμε μουσικές στο φουαγιέ του κινηματογράφου.Ο κινηματογράφος πρέπει να εχει την φιλοδοξία να καταγράφει το παρόν,να συνδιαλέγεται με το παρελθόν, και να φαντάζεται το μέλλον.Οι ταινίες θα πρέπει να βασίζονται σε αυτό και να δουλεύουν το ψηφιακό μέσο σαν ένα σύγχρονο τρόπο εμφάνισης και αντίληψης του αισθητού. Το θέμα είναι η αισθητική αρτιότητα ,η αισθητική αναζήτηση με το πέρασμα στο ψηφιακό. Τα νέα τεχνολογικά δεδομένα,επιτρέπουν τις ιδιαιτερότητες, να αναδείξουν την αισθητική δύναμη, να δουλέψουν με τη υφή, με τις σχέσεις των εικόνων και των μορφών της αφήγησης. Η σχέση τέχνης και τεχνικής στον κινηματογράφο είναι οροι συνηφασμένοι.

Miss Mia Meows 11:44
Hidden Life 15:00
TIMOR 16:58
Ο κύριος Π 12:00
Η μεγάλη κομπίνα 10:30
Living City 18:00
Εκκρεμότητα 6:31
China Doll 6:20
Η Κέλυ τινάζει τα σεντόνια 3:52
Ο Θάλαμος του Πόνου 7:53
Gran partita 15:14
Matador 5:49

Κινηματογραφική Εταιρεία ΚΟΥΙΝΤΑ
www.kouinta-production.gr
Ορίζοντας Γεγονότων
http://orizontasgegonoton.weebly.com/
Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας
www.shortfilmfestival.gr
Απο τους στόχους της Κινηματογραφικής εταιρείας ΚΟΥΙΝΤΑ σε συνεργασία με τον "ορίζοντα Γεγονότων" και τον κινηματογράφο Μικρόκοσμο ειναι η σταθερή προβολή απο τον Απρίλιο μίας Ελληνικής ταινίας μεγάλου Μήκους και ενός ντοκιμαντέρ κάθε μήνα.

Μαθήματα... ζωής από την νεότερη υποψήφια για Οσκαρ Κουβενζανέ Γουόλις

Στα εννέα της χρόνια κατάφερε όσα άλλες ηθοποιοί ονειρεύονται επί δεκαετίες. Η Κουβενζανέ Γουόλις κέρδισε με το πηγαίο ταλέντο της και τον αυθορμητισμό της τον θαυμασμό του κοινού και των κριτικών για την ερμηνεία της στην ταινία «Τα Μυθικά Πλάσματα του Νότου». Με αποτέλεσμα να γίνει η νεότερη σε ηλικία υποψήφια στην κατηγορία Α’ Γυναικείου Ρόλου στην ιστορία των βραβείων Οσκαρ.

Είναι ένα ακόμη παιδί – θαύμα του Χόλιγουντ, θα πει κανείς, η οποία μπορεί να κρατήσει στα χέρια της το Οσκαρ στις 24 Φεβρουαρίου (με συνυποψήφιες τις Ναόμι Γουότς, Τζέσικα Τσαστέιν, Τζένιφερ Λόρενς, Εμανουέλ Ρίβα).

Τα πράγματα όμως δεν είναι όμως τόσο απλά. Οπως στην ταινία όπου η ατρόμητη Χασπάπι Γουίνκ, ο ρόλος που ερμηνεύει η νεαρή ηθοποιός, προετοιμάζεται από μικρή ηλικία για τις δυσκολίες της ζωής, έτσι και στην πραγματικότητα η Γουόλις είναι ένα δυναμικό παιδί που διεκδικεί, παρά τα εμπόδια, όσα ονειρεύεται.

Η Κουβενζανέ Γουόλις γεννήθηκε στην Λουιζιάνα των ΗΠΑ στις 28 Αυγούστου 2003 από μητέρα δασκάλα στο επάγγελμα και πατέρα οδηγό φορτηγού. Το όνομά της προέρχεται από τη λέξη Κούβεν που συνδυάζει τα ονόματα των γονιών της Κουλίντρια και Βέντζι. Το δεύτερο μέρος του ονόματός της, σημαίνει νεράιδα στα σουαχίλι.

Η επιθυμία της να βρει τους τρόπους να ξεδιπλώσει το υποκριτικό της ταλέντο ήταν τόσο μεγάλη που θα έκανε τα πάντα της για να της δοθεί η ευκαιρία. Ηταν 5 ετών όταν πέρασε από οντισιόν για τον πρώτο της ρόλο ταινία «Τα Μυθικά Πλάσματα του Νότου» αλλά αναγκάστηκε να πει ψέματα πως ήταν 6 καθώς αυτό ήταν το όριο της ηλικίας από τους παραγωγούς.

Ξεχώρισε τελικά ανάμεσα σε 4.000 υποψήφιες για το ρόλο της Χασπάπι Γουίνκ. Ο σκηνοθέτης Μπεν Ζέιτλιν έχει πει πως ήταν τόσο ενθουσιασμένος με την μικρή Γουόλις που άλλαξε το σενάριο ώστε να της ταιριάζει καλύτερα.

Πολλοί θεωρούν πως η μάχη της μικρής Γουόλις στα Οσκαρ είναι άνιση. Πως η εμπειρία ενός ρόλου σε τόσο νεαρή ηλικία δεν είναι αρκετή για την διεκδίκηση του χρυσού αγαλματίδιου.

Τα ίδια πιστεύει και ο σκηνοθέτης της ταινίας Μπεν Ζάιτλιν, που διεκδικεί βραβείο Οσκαρ στην κατηγορία καλύτερης σκηνοθεσίας. Αν και στην περίπτωση της Γουόλις έχει πολλά να πει για το ταλέντο και τον επαγγελματισμό της.

Θυμάται όταν σε κάποιο γύρισμα της ταινίας η 9χρονη ηθοποιός έλεγε διαρκώς πως δεν ένιωθε καλά. «Το γεγονός ότι μπορούσε να καταλάβει πότε μπορεί να ερμηνεύσει σωστά συγκεκριμένα συναισθήματα και πότε όχι είναι πολύ σημαντικό. Η αυτογνωσία και η επίγνωση των δυνατοτήτων σε νεαρή ηλικία είναι κάτι που δεν συναντάς συχνά» λέει ο σκηνοθέτης.

Για μια πιο αγνή μορφή της υποκρτικής τέχνης από ηθοποιούς νεαρής ηλικίας κάνει λόγο ο Τζάστιν Χένρι. Ο οποίος σε ηλικία επτά ετών επιλέχθηκε για το ρόλο του γιου της Μέριλ Στριπ και του Ντάστιν Χόφμαν στο «Κράμερ Εναντίον Κράμερ» (1979) και κέρδισε υποψηφιότητα για Όσκαρ δεύτερου αντρικού, παραμένοντας έως σήμερα ο νεότερος ηθοποιός που διεκδίκησε ποτέ Όσκαρ.

Ο 41χρονος πλέον ηθοποιός, πατέρας ενός 7χρονου κοριτσιού, ανακαλεί στην μνήμη του τη βραδιά των Οσκαρ. «Δεν μπορούσε να καταλάβω τι σήμαινε αυτό. Θυμάμαι όμως ότι ήμουν αγχωμένος καθώς θα έπρεπε να μιλήσω μπροστά σε 3.000 ανθρώπους» λέει.

Και καταλήγει: «Αυτό είναι το υπέροχο με την υποκριτική. Κατά κάποιο τρόπο είναι σαν ένα παιδικό παιχνίδι. Απλά προσποιείσαι και αυτό είναι εύκολο όταν είσαι νέος. Ακολουθείς τα ένστικτά σου».

Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

Ο Μπεν Άφλεκ κέρδισε το βραβείο της Ένωσης Σκηνοθετών για το «Argo»


Η ταινία Argo του Μπεν Άφλεκ συνεχίζει τη θριαμβευτική πορεία της προς τα Όσκαρ, καθώς ο δημιουργός της τιμήθηκε με το ανώτατο βραβείο της Ένωσης Σκηνοθετών. 

Ο Άφλεκ κέρδισε το περασμένο Σαββατοκύριακο το βραβείο της Ένωσης Ηθοποιών στις ΗΠΑ και το βραβείο καλύτερης ταινίας της Ένωσης Αμερικανών Παραγωγών.

Ο Άφλεκ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στην ταινία αυτή, με θέμα επιχείρηση της CIA για τη διάσωση αμερικανών ομήρων από το Ιράν. Υποψήφιοι για το βραβείο της 'Ενωσης Σκηνοθετών ήταν η Κάθριν Μπίγκελοου για το «Zero Dark Thirty», ο Τομ Χούπερ για τους «Άθλιους», ο Ανγκ Λι για το «Η Ζωή του Πι» και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ για το «Λίνκολν».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...