Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Βραβείο και πειράγματα για τον Τζορτζ Κλούνι

Από τα χέρια της συναδέλφου του και καλής του φίλης Τζούλια Ρόμπερτς παρέλαβε χθες ο Τζορτζ Κλούνι το τιμητικό βραβείο «Στάνλεϊ Κιούμπρικ» που του απένειμε η Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (BAFTA) σε εκδήλωση στο Λος Αντζελες για το σύνολο του κινηματογραφικού του έργου. 


«Πακέτο» όμως με το βραβείο, ο διάσημος σταρ δέχτηκε και τα πειράγματα της Ρόμπερτς. «Επειδή τέτοια ώρα συνήθως είμαι στον δεύτερο ύπνο μου, ας κάνουμε την απονομή να τελειώνουμε», αστειεύτηκε η ηθοποιός που δεν σταμάτησε εκεί τα πειράγματα. «Είναι μεγάλη μου τιμή που είμαι εδώ απόψε. Και αυτό συμβαίνει για δύο λόγους: πρώτον, γιατί ο Μπραντ Πιτ λείπει σε ταξίδι και, δεύτερον, γιατί ο Ματ Ντέιμον, αν και βρίσκεται στο Λος Αντζελες, δεν ήταν διαθέσιμος». 

Οταν λίγο αργότερα η δημοφιλής ηθοποιός «σοβαρεύτηκε», μίλησε με πολύ κολακευτικά λόγια για τον Κλούνι. «Τον θεωρώ φίλο μου. Εχουμε δουλέψει πολλές φορές μαζί είτε ως συμπρωταγωνιστές είτε ως παραγωγός και σκηνοθέτης μου. Είναι όμορφος, ταλαντούχος, προικισμένος και φιλάνθρωπος».

Ο 52χρονος σταρ, από την πλευρά του, ανταπέδωσε τις φιλοφρονήσεις χαρακτηρίζοντας την πρωταγωνίστρια του «Pretty Woman» (1990)  υπέροχη μητέρα, καταπληκτική σύζυγο, μα πάνω απ' όλα ανεπανάληπτη φίλη. «Είναι μεγάλη η χαρά και η τιμή για μένα να είναι απόψε μαζί μας η Τζούλια», κατέληξε ο καρδιοκατακτητής ηθοποιός.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τη γνώμη σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...