Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Τα εφτασφράγιστα μυστικά της Λιζ Τέιλορ

Cropped screenshot of Elizabeth Taylor from th...Image via WikipediaΛίγες ημέρες έχουν απομείνει μέχρι το επίσημο άνοιγμα της διαθήκης της Ελίζαμπεθ Τέιλορ και τα βλέμματα όλων δεν έχουν στραφεί στα τρία παιδιά της, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά στον άνθρωπο που γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα όλα τα μυστικά της. Ο λόγος για τον εξ απορρήτων της Τζέισον Γουίντερς, στα χέρια του οποίου βρίσκονται όλα τα ημερολόγια και η αλληλογραφία της μεγάλης ντίβας.

Ο 51χρονος άντρας ήταν ο προσωπικός βοηθός αλλά και διαχειριστής της περιουσίας της Τέιλορ, ενώ είχε πρόσβαση σε όλα τα προσωπικά αρχεία της. Οι καλά γνωρίζοντες υποστηρίζουν ότι από τα δικαιώματα της βιογραφίας της θα μπορούσε να κερδίσει αρκετά εκατομμύρια δολάρια. Ηδη πάντως, μέσα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες από τον θάνατό της, έχουν αρχίσει να διαρρέουν στον Τύπο πολλά μυστικά γύρω από την ιδιωτική ζωή τής λαμπερής σταρ, που γνώριζαν μόνο όσοι βρίσκονταν στο πολύ στενό περιβάλλον της.

Elizabeth Taylor, July 1970Image by Felix_Nine via Flickr

Ενα εξ αυτών, που δεν αφορά άμεσα την ίδια αλλά τον Τζέιμς Ντιν, είδε το φως της δημοσιότητας λίγα 24ωρα αφότου η Τέιλορ έφυγε από τη ζωή. Ο Ντιν φέρεται να είχε εκμυστηρευτεί στη διάσημη ηθοποιό ότι σε ηλικία έντεκα ετών είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από έναν ιερέα, κάτι που αποκάλυψε στη συνέχεια η Τέιλορ στον Αμερικανό δημοσιογράφο Κέβιν Σέσαμ, υπό τον όρο να μην το δημοσιοποιήσει πριν από τον θάνατό της.

Ο φόβος της για το AIDS
Παρά το πάθος της για τη δημοσιότητα, η Λιζ Τέιλορ φρόντιζε να κρατά κάποια πράγματα αποκλειστικά και μόνο για τον εαυτό της, όπως, για παράδειγμα, την επιθυμία της να γίνει δωρήτρια ματιών μετά θάνατον. Στη διαθήκη της μάλιστα λέγεται ότι αναφέρει ξεκάθαρα πως θα ήθελε να δοθούν τα μάτια της σε κάποιον που να τα έχει ανάγκη. Οσο για τον όρο που θέλει μέρος της περιουσίας της να διατίθεται για την έρευνα γύρω από το AIDS, αυτό οφείλεται στον μεγάλο φόβο που είχε ότι μια μέρα θα νοσούσε κι εκείνη από τον συγκεκριμένο ιό. Δεν είναι τυχαίο ότι η απόφασή της να στηρίξει ενεργά τους ασθενείς με HIV λήφθηκε αμέσως μετά τον θάνατο του καλού της φίλου Ροκ Χάντσον από τη νόσο, το 1985.

Ιδιαίτερη ήταν η φιλία της και με τον Αμερικανό εκδότη Μάλκομ Φορμπς, ο οποίος πάσχιζε να κρατήσει μυστική την ομοφυλοφιλία του. Εκείνη τον βοηθούσε με τον τρόπο της παριστάνοντας τη μνηστή του. Τον συνόδευε συχνά σε διάφορα κοσμικά events ως «αρραβωνιαστικιά του». Η τελευταία επίσημη εμφάνισή τους σαν ζευγάρι ήταν στα 70ά -και τελευταία- γενέθλια του Φορμπς, τα οποία γιόρτασαν με διακεκριμένους επιχειρηματίες στο Μαρόκο.


Cropped screenshot of Elizabeth Taylor from th...Image via Wikipedia
Η γυμνή φωτογράφηση και η... γενετική ανωμαλία της
Σε ηλικία 24 ετών πόζαρε για μία και μοναδική φορά γυμνή στον φωτογραφικό φακό η Ελίζαμπεθ Τέιλορ. Ο φωτογράφος Ρόμπερτ ΜακΝτόβαλ απαθανάτισε τη νεαρή σταρ γονατιστή και ολόγυμνη πάνω σε μια λευκή γούνα. Η φωτογραφία αποτελούσε το δώρο της προς τον τότε σύντροφό της, τον κινηματογραφικό παραγωγό Μάικλ Τοντ.

Η περίφημη αλαβάστρινη επιδερμίδα της, για την οποία πολλά έχουν γραφτεί, ήταν, σύμφωνα με άτομα του περιβάλλοντός της, αποτέλεσμα έντονου make-up, καθώς στην πραγματικότητα το πρόσωπό της ήταν γεμάτο φακίδες που είχε αποκτήσει από τον ήλιο. Η ηθοποιός δεν εμφανιζόταν ποτέ δημοσίως χωρίς μακιγιάζ ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο.

Οσο για τα υπέροχα μάτια της, που θεωρούνται μακράν τα ωραιότερα που έχουν περάσει μέχρι σήμερα από τη μεγάλη οθόνη, ελάχιστοι γνωρίζουν ότι αυτό που τα έκανε τόσο ξεχωριστά ήταν στην πραγματικότητα αποτέλεσμα γενετικής ανωμαλίας. Ο λόγος για τη διπλή σειρά βλεφαρίδων που έφερε η Τέιλορ, η οποία όπως ωμά εξήγησε ο παιδίατρος στους γονείς της όταν ήταν μικρή, οφείλεται σε ένα είδος γονιδιακής μετάλλαξης, γνωστής και ως δυστιχίαση.


Cropped screenshot of Elizabeth Taylor from th...Image via Wikipedia
Στην περίπτωση της διάσημης σταρ κάθε άλλο παρά μειονέκτημα αποτέλεσε η συγκεκριμένη πάθηση, αφού χάριζε ακόμη περισσότερη ένταση στο βλέμμα της λόγω της αντίθεσης που σχημάτιζαν οι κατάμαυρες βλεφαρίδες της με το πράσινο χρώμα των ματιών της. Η μόνη φορά που αποτέλεσαν πρόβλημα για τη δουλειά της ήταν σε ηλικία εννέα ετών, όταν κλήθηκε να πρωταγωνιστήσει στην ταινία «Lassie, come home».

Την πρώτη κιόλας ημέρα των γυρισμάτων, ο σκηνοθέτης ζήτησε να την πάρουν από το πλατό και να της αφαιρέσουν τη μάσκαρα από τα μάτια της, γιατί έδειχνε υπερβολικά βαμμένη για μικρό κορίτσι. Μόνο αφού έτριψαν για αρκετή ώρα τα μάτια με υγρό βαμβάκι, πείστηκαν ότι επρόκειτο για φυσική ομορφιά...


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ/espresso
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τη γνώμη σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...